سرخو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای شهرداری تهران به دنبال محسن هاشمی بودیم اما دوستان نجفی را انتخاب کردند

رئیس شورای سیاسی حزب اسلامی کار نسبت به حواشی ایجاد شده برای شهردار اسبق تهران  واکنش نشان داد.

برای شهرداری تهران به دنبال محسن هاشمی بودیم اما دوستان نجفی را انتخاب کردندمحسن سرخو، رئیس شورای سیاسی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ارزیابی حواشی ایجاد شده برای نجفی، شهردار اسبق تهران پرداخت و گفت: در آن زمان نظرمان این بود که بهترین گزینه برای شهرداری آقای محسن هاشمی است که سابقه کار اجرایی و شناخت کاملی بر نیروی انسانی دارد، ولی اعضای شورا آقای نجفی را انتخاب کردند که البته این حق آنان بود.

وی در ادامه سخنانش به ارزیابی تغییر هیئت مجلس پرداخت و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس منتخب مردم و هیات رئیسه مجلس منتخب نمایندگان هستند که تا قبل از رای گیری نظرات مختلفی داده می‌شود، اما پس از رای دادن، آنچه که نمایندگان مجلس نظر دادند قابل احترام است.

وی درباره نقش آقای عارف در حذف مطهری از هیات رئیسه مجلس گفت: این را بیشتر باید نمایندگانی که در فضای داخلی مجلس حضور دارند اعلام کنند، ولی ممکن است چنین اتفاقی هم افتاده باشد.

سرخو ادامه داد: معتقدم هر شخصی که می‌خواهد مسئولیتی بپذیرد در وهله اول باید در ساختار ذهنی خود بررسی کند که در کدام یک از مسئولیت‌ها آمادگی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، عارف ، مطهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
نجفی رو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
دیگه تمام شد
آخرین اخبار