معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد:

پایانه دولت آباد یزد تا هفته آینده به بهره برداری می‌رسد

معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: اجرای طرح زیبا سازی دیوار، روکش آسفالت و نصب گلدان در پایانه دولت آباد تا هفته آینده به اتمام می‌رسد.

پایانه دولت آباد یزد تا هفته آینده به بهره برداری می‌رسدداوود زارع معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: اجرای طرح زیبا سازی دیوار، روکش آسفالت و نصب گلدان در پایانه دولت آباد تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری افزود: طرح جایگزینی دو پایانه شهدای محراب و جانباز در دست بررسی است و تا مشخص شدن مکان‌های مناسب این دو پایانه جایگزین می‌شود و همچنین در دو پایانه امام خمینی(ره) و امام علی به زودی سایه بان می‌شود.

وی در خصوص ناوگان تاکسی رانی هم گفت: در حال حاضر هزار و ۵۰۱ دستگاه تاکسی در استان مشغول به فعالیت است که با توجه به بسته شدن سامانه کشوری تعویض خودور‌های فرسوده از اواخر سال هزار و سیصد ۹۵ تاکنون و افزایش قیمت خودور‌ها امکان تعویض و نوسازی خودور‌های تاکسی وجود ندارد

معاون حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همچنین خاطر نشان اقدامات لازم در جهت تعیین نرخ سرویس مدارس برای مهرماه در حال انجام است و قبل از شروع سال تحصیلی نرخ کرایه مدارس اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ غ

 بهره برداری از پایانه دولت آباد یزد تا هفته آینده

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار