راهبرد هلال احمرمازندران ارتقای توان امدادی با استفاده از ظرفیت اجتماعی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تقدیر از تعامل ارزشمند شرکت گاز استان با جمعیت هلال احمر گفت: راهبرد هلال احمر ارتقای توان امدادی با استفاده از ظرفیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در نشست مشترک با طالبیان  مشاور وزیر نفت و احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: تشکیل تیم توسن (تیم واکنش سریع نهادها) در شرکت گاز نماد تعهد  این شرکت به مسئولیت اجتماعی است.

اکبری با تاکید بر ضرورت تعهد همه دستگاه‌های اجرایی به مسئولیت اجتماعی گفت: تشکیل تیم توسن  الگویی ممتاز در هم افزایی و مشارکت اجتماعی در فرایند مدیریت بحران و امداد و نجات است که برای اولین بار در کشور در استان مازندران اجرایی شد.

وی با اشاره به حضور ۶۰ نجاتگر در شرکت گاز استان افزود:این ظرفیت بسیار ارزشمندی است که می‌تواند در همه دستگاه‌های اجرایی استان و کشور محقق شود.

وی گفت: جمعیت هلال احمراستان در ۵ محور فردی، خانواده، محلات، شبکه‌های اجتماعی و همچنین درسطح سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برنامه راهبردی خود را به منظور افزایش تاب آوری و تسریع در امدادونجات در دست اقدام دارد که تا کنون نتایج بسیار ارزنده‌ای در تمام سطوح حاصل شده است که نشان دهنده ظرفیت موثر جامعه برای مشارکت در مدیریت بحران می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران آسیب شناسی، نیازسنجی، ظرفیت سنجی و آموزش را از الزامات تشکیل تیم‌های توسن در دستگاه‌های اجرایی دانست.

اکبری هدف نهایی اجرای طرح توسن را ارتقای ظرفیت‌های عملیاتی و امداد ون جات دراستان برشمرد و افزود: این روند با اصول پدافند غیرعامل به عنوان یک راهبرد مهم مدیریت بحران کاملا منطبق بوده و می‌تواند در تسهیل تحقق اهداف بسیار موثرباشد.
انتهای پیام/س
 

تشکیل تیم توسن نماد تعهد شرکت گاز مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار