حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

سید حسن خمینی در نشست صمیمی با پیشکسوتان ورزش از موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز چهارشنبه پیشکسوتان ورزش کشورمان در نشستی صمیمی با سید حسن خمینی در ساختمان کمیته ملی المپیک دیدار کردند و همچنین خمینی به همراه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از موزه  ورزش، المپیک  پار المپیک بازدید کردند. 

حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

اتفاق جالبی که در این نشست و بازدید رخ داد حضور فرهاد مجیدی سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال بود که به تازگی شنیده شده است سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید را پذیرفته است اما این خبر از سوی کمیته ملی المپیک تائید نشده است. او به همراه سید حسن خمینی از موزه بازدید کردند. 

حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

سید رضا صالحی امیری در این نشست گفت: من به این موضوع ایمان دارم اگر امام رحمة الله در جمع ما حضور ندارند اما گفتمان امام در جامعه ما حاکم است. شکی نیست حضور پربرکت سید حسن خمینی برای ایرانیان و شیعیان مایه ی افتخار است. امروز روح امام در این جمع حضور دارد.

او در ادامه گفت: اگر ورزش کشورمان امروز می‌درخشد و قهرمانان احساس غرور می‌کنند به علت حضور انسان‌های بزرگی است که در این سالن جمع شده اند. پیشکسوت یعنی فضیلت، پیشکسوت یعنی جوشش، پیشکسوت یعنی هویت، پیشکسوت یعنی غیرت، پیشکسوت یعنی غرور ملی. پیشکسوتان ورزش تارخ سیار محسوب می‌شوند و تلاش هستیم تاریخ آن‌ها را ثبت کنیم.

بهرام افشار زاده رئیس انجمن پیشکسوتان در این مراسم انجمن پیشکسوتان ورزش ایران در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به وجود برخی ناملایمت‌ها ار آن‌ها تکریم شد. از دیگر فعالیت‌های انجمن می‌توان به مکاتبه مستمر با صندوق حمایت از قهرمانان و دیگر سازمان‌های دولتی جهت اخذ امتیاز برای پیشکسوتان ورزش ایران اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: 

رویای شیرین فرهاد برای صعود به المپیک/ طلسم می‌شکند؟

شکوری: کاملا حرفه‌ای با ویلموتس برخورد می‌کنیم/ حواشی باعث زیبایی فوتبال می‌شود/ همه باید مانند یک خانواده کمک کنیم تا کشتی فوتبال به مقصد برسد

مربی خارجی تیم ملی برای تسویه حساب به فدراسیون فوتبال رفت


انتهای پیام/

حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار