شرط‌بندی عجیب یک دروازه‌بان روی پیروزی تیم کی‌روش! + عکس

سنگربان افسانه‌ای تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا به حمایت از کی‌روش پرداخت و از اقدام عجیب خود در صورت قهرمان نشدن این تیم در کوپا آمه ریکا برزیل گفت.

شرط بندی عجیب یک بازیکن روی پیروزی تیم کی روش! + عکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش یکی از شانس‌های قهرمانی در کوپا آمه ریکا است.

رقابت‌های کوپا آمه ریکا به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد. رنه هیگوییتا، دروازه‌بان اسطوره‌ای کلمبیا با آن مو‌های منحصر به فردش که در حال حاضر هم چهره خاصی به او داده‌اند امید زیادی برای قهرمانی تیم ملی کشورش در این رقابت‌ها دارد.

این دروازه‌بان اسطوره‌ای کلمبیا که در حال حاضر ۵۲ سال سن دارد، در این باره گفت‌: اگر تیم ملی فوتبال کلمبیا قهرمان نشود موهایم را خواهم زد. کلمبیا فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. باید به حمایت از شجاعت کی‌روش پرداخت و امیدوار به کسب نتایج بهتر با این سرمربی شد.

شرط‌بندی عجیب یک بازیکن روی پیروزی تیم کی روش! + عکس

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

هیگوییتا: تیم کی‌روش قهرمان نشود موهایم را می‌تراشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
عمرا بتونه قهرمان بشه چون با دفاع اتوبوسی تیمی در فوتبال مدرن امروز قهرمان نمیتونه بشه. در برابر تیم های برزیل و آرژانتین و شیلی و ... شانسی نداره. ببینید کی گفتم و بشینید و ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
پس چرا واسه ما اتوبوس میزاشت تو دروازه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
سر مربی نسبت به توان بازیکنهاش سیستم میچینه
و اینکه بحث پاداش در ایران باعث شده مربیهای تیم ملی به مساوی هم رازی باشن
آخرین اخبار