نمایشگاه E3 2019؛

۹۴ روز تا عرضه عنوان Daemon x Machina باقی مانده است +تریلر

نینتندو در جریان مراسم Nintendo Direct در نمایشگاه E3 2019 با انتشار یک تریلر از تاریخ عرضه عنوان Daemon x Machina در ماه سپتامبر پرده برداشت.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگ‌ترین مراسم برای معرفی کنسول و بازی‌های ویدیویی است که کار خود را از سال ۱۹۹۵ در کشور آمریکا شروع کرده و سالانه برگزار می‌شود. تقریبا همه شرکت‌هایی که در دنیای بازی‌های ویدیویی حرفی برای گفتن دارند در این کنفرانس حضور دارند و عناوین جدید خود را به گیمرها معرفی می‌کنند. در رویداد E3 کنفرانس‌هایی وجود دارد که شرکت‌های مختلف در آن‌ها از برنامه‌ها و عناوینی که در طول سال قرار است منتشر کنند، اعلام می‌‌کنند. رویداد E3 امسال از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن در حال برگزاری است.

۹۴ روز تا عرضه عنوان Daemon x Machina باقی مانده است +تریلر

نینتندو در جریان مراسم Nintendo Direct در نمایشگاه E3 2019 از یک تریلر جدید برای عنوان Daemon x Machina رونمایی کرد. این تریلر با نمایش تاریخ عرضه این عنوان به پایان رسید. در تریلر Daemon x Machina روز ۱۳ سپتامبر به عنوان تاریخ دقیق انتشار این بازی اعلام شده است. در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید:

عنوان Daemon x Machina به وسیله کنیچیرو سوکودا (Kenichiro TSukuda)، کسی که پیشتر در ساخت سری همکاری کرده بود، کارگردانی می‌شود. در این عنوان شما یک لباس غول‌آسای قدرتمند به نام Arsenals را کنترل می‌کنید. شما می‌توانید این لباس و سلاح‌هایی که روی آن قرار دارد را کنترل کنید تا در حالت‌های مختلف راحت‌تر باشید. عملیات شما دفاع از بشریت در مقابل ارتشی از ربات‌ها است. این ربات‌ها به وسیله هوش مصنوعی شیطان صفت کنترل می‌شوند. این بازی هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل انجام اجرا شدن است.

نینتندو در متنی نوشت:« Arsenal را با استفاده از سلاح‌های مختلف تجهیز کنید و از دشمنان نابود شده سلاح‌های بیشتری به دست آورید تا به استراتژی خود در برابر تهدیداتی که ممکن است دنیا را به نابودی بکشاند، نزدیک‌تر شوید.»

انتهای پیام/

تاریخ عرضه عنوان Daemon x Machina  منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، نمایشگاه E3 ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار