با ۸۰۰ دلار در خانه «مرد آهنی» زندگی کنید

خانه‌ای که در فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ پایان بازی» متعلق به شخصیت مرد آهنی بود، به اجاره گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی»، شخصیت تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور، تصمیم می گیرد به همراه خانواده و فرزندانش در یک کلبه اطراف دریاچه زندگی کند.

این خانه هم اکنون با قیمتی حدود ۸۰۰ دلار (معادل ۶۰۰ یورو) برای یک شب قابل اجاره توسط طرفداران پر و پا قرص این مجموعه فیلم سینمایی و شخصیت مرد آهنی است.

این کلبه که یکی از مهم‌ترین اتفاقات فیلم در آن رخ داده و فاصله کمی تا شهر آتالانتا دارد، توسط کمپانی «ایر بی اِن بی/Airbnb» (وبگاهی که برای کرایه مکان های اقامتی است) به اجاره گذاشته شد، اما در نوشته‌هایی که برای این مکان داده شده بود هیچ توضیحی در مورد ارتباط این کلبه با مرد آهنی ذکر نشده بود. با تطبیق تصاویر این کلبه با فیلم انتقام جویان مشخص شد که این همان جایی است که رابرت جونیور به عنوان مرد آهنی در آن ایفای نقش کرده است.

با ۸۰۰ دلار در خانه «مرد آهنی» زندگی کنید

گفتنی است این شخصیت (مرد آهنی) به اندازه‌ای در دنیایی سینمای مارول محبوب است که بعد از آنکه تونی استارک (شخصیت مرد آهنی) خودش را برای نجات زمین کشت، مخاطبان و طرفداران او به سرعت در خواستی را برای این کمپانی به صورت آنلاین امضا کردند تا محبوب‌ترین شخصیت ابرقهرمان خود را دوباره به زندگی باز گردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.