بیش از دو میلیارد تومان به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در کرمانشاه اهدا شد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه حامیان خیر در ماه مبارک رمضان امسال بیش از دو میلیارد تومان به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان اهدا شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه حامیان خیر در ماه مبارک رمضان امسال بیش از دو میلیارد تومان به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در استان اهدا کرده اند، گفت : از این میزان کمک ۲۸۰ میلیون تومان از سوی حامیان جدید جذب شده در این ماه مبارک به فرزندان معنوی اهدا شده است.

وی گفت : در ماه مبارک رمضان امسال دو هزار حامی جدید برای حمایت از چهار هزار و ۵۲ فرزند یتیم و محسنین در استان کرمانشاه جذب شده است.

خدرویسی با بیان اینکه هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند نیازمند محسنین در استان از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیک اندیش بهره مند می‌شوند، بیان کرد: تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی با جذب این تعداد حامی جدید به ۲۲ هزار نفر افزایش کرده است.

وی ادامه داد: حامیان نیک اندیش طی ماه مبارک رمضان امسال بیش از دو میلیارد تومان به فرزندان تحت حمایت خود در استان اهدا کردند.

خدرویسی تصریح کرد: از این میزان کمک ۲۸۰ میلیون تومان از سوی حامیان جدید جذب شده به فرزندان معنوی در این استان اهدا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه حداقل کمک حامیان به فرزندان تحت حمایت ۳۰ هزار تومان است، تاکید کرد: تمامی کمک‌های حامیان خیر با کد شناسه اختصاصی به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایت واریز می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

کمک ۲۸۰ میلیون تومانی از سوی حامیان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار