رئیس مجلس شورای اسلامی وارد خراسان شمالی شد

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر دو روزه وارد خراسان شمالی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد خراسان شمالی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه بعدازظهر چهارشنبه برای سفری دو روزه دقایقی پیش با استقبال رسمی مقامات خراسان شمالی وارد فرودگاه بجنورد شدند.

گفتنی است لاریجانی به منظور دیدار با مسئولان و نخبگان خراسان شمالی و همچنین حضور در جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی عشایر کشور به این استان سفر کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، این سفر به دعوت محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی انجام شده و برای نخستین بار قرار است سفر رئیس قوه مقننه در راستای توسعه همه جانبه به این استان انجام گیرد.

حضور در گلزار شهدای بجنورد و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و برگزاری نشست با فعالان حوزه‌های مختلف و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بیان دیدگاه این افراد در راستای توسعه استان از دیگر برنامه‌های روز نخست سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی است.

همچنین رئیس مجلس، وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در روز دوم سفر خود به خراسان شمالی برای حضور در جشنواره ملی عشایر کشور، بازدید از واحدهای صنعتی، افتتاح پروژه‌های کشاورزی و برگزاری نشست پیرامون ارتباط ریلی شیروان-بجنورد-اسفراین به شهرستان‌های اسفراین و شیروان سفر می‌کند.

انتهای پیام/ب

سفر رئیس مجلس  به خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.