بسته اخبار حوادث امروز بیستم و سوم خردادماه ۹۸؛

دستگیری شرور سابقه دار در تربت جام/نجات مصدوم ۷۵ ساله نیشابوری در ارتفاعات بوژان

مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و سوم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و یکم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باند ۴ نفره سارقان در قوچان متلاشی شد

سرهنگ قربانعلی حیدرپور، جانشین فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت در حوزه استحفاظی، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری۱۱ طالقانی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های سرقت، سارق سابقه داری را شناسایی وپس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی قضایی این متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: فرد دستگیرشده به شش فقره سرقت شامل یک فقره سرقت طلا و جواهرات از یک خانه و ۵فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه تمام با همدستی۳سارق دیگر اعتراف که همدستان وی نیز طی عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

سرهنگ قربانعلی حیدرپور افزود: طلاوجواهر سرقتی به ارزش ۲۰۰ میلیون به همراه مقادیر قابل توجه دیگری اموال سرقتی از مخفیگاه افراد دستگیر شده کشف شد.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتى به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری شرور سابقه دار در تربت جام

سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت:️ در تماس تماس تلفنی اهالی یکی ازروستا‌های تربت جام با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت وعربده کشی شبانه یک جوان که رفتارش نشان می‌داد حالت طبیعی ندارد پلیس را برآن داشت برای بررسی موضوع بلافاصله وارد عمل شود.

وی گفت:️ماموران انتظامی با حضوردر محل، عامل ایجاد شرارت و رعب و وحشت که قمه در دست داشت را مشاهده و به او دستور ایست دادند، اما متهم در برابر ماموران قانون مقاومت می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام افزود:️پلیس با توجه به قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردو به تعقیب متهم پرداخت وجوان ۲۶ ساله در این لحظه با استفاده از قمه به سوی یکی از ماموران انتظامی حمله ور و او را زخمی کردوپلیس نیزبا تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله، فرد شرور را زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت جام بیان کرد️:متهم که از ناحیه پای چپ به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بود به مرکز درمانی انتقال یافت و مامور انتظامی نیز که به طور سطحی مجروح شده تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت.

نجات مصدوم ۷۵ ساله نیشابوری در ارتفاعات بوژان

اسماعیل شاه بیگیرئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: عصر روز گذشته، در پی اعلام مرکز EoC جمعیت هلال احمر استان مبنی بر سقوط فردی ۷۵ ساله از ارتفاعات بوژان این شهر، دو تیم از نجاتگران تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر نیشابور به محل اعزام شدند.

وی افزود: بدلیل تاریکی هوا عملیات جستجو ساعت ۲۲ شب بیست و یکم متوقف و صبح دیروز با عزیمت دو تیم تازه نفس امداد کوهستان به ارتفاعات بوژان مجددا آغاز شد.

وی ادامه داد: نجاتگران پس از شناسایی محل و رسیدن به مصدوم تثبیت و ارایه خدمات امدادی، دیشب مصدوم فوق را به منطقه امن انتقال و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ نیشابور دادند.

انتهای پیام//ف.س

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.