رهبر شیعیان بحرین در قم:

شهدا مرز نمی‌ شناسند/سرزمین شما زادگاه شهدا است

شیخ عیسی قاسم گفت:شهدا مرز نمی‌ شناسند، واجب است که همه مرز‌ها در برابر شهدا از بین برود.

شهدا مرز نمی‌ شناسند/سرزمین شما زادگاه شهدا استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله شیخ عیسی قاسم،رهبر شیعیان بحرین در دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری تحت عنوان دروازه وصال که شامگاه چهارشنبه در صحن امامزاده سید علی برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام والای شهدا، اظهار کرد: شهید برای همه زمان‌ها و مکان‌هاست، شهید برای همه جهان است.

وی با بیان اینکه دلیل این ادعا که شهید در زاویه محدوی محدود نمی‌شود، افزود: این مهم به خاطر این است خون آن برای خدا و در راه خدا ریخته می‌شود و وجود این کره خاکی زمانی با ارزش می‌شودکه اسلام بر آن حاکم باشد و خون شهید نیز برای این ریخته می‌شود.

رهبر شیعیان بحرین با تاکید براینکه شهدا مرز نمی‌دانند، گفت: همه دنیا مدیون شهدای شما هستند و، چون شهدا مرزی نمی‌داند، واجب است که همه مرز‌ها در برابر شهدا از بین برود.

وی خاطر نشان کرد: مسیر شهادت ادامه دارد و خط شهادت ادامه پیدا خواهد کرد و خوش به حال ایران که چنین شهدایی دارد، هر قطره خونی برای احیای دین سبحان نقشی دارد، استقامت ما همه مدیون اولین قطره خونی است که برای خدا ریخته شد و به شما مردم تبریک می‌گویم چرا که سرزمین شما زادگاه شهدا است.

انتهای پیام/ش

سخنان شیخ عیسی قاسم در یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری

برچسب ها: شهدا ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.