نمایشگاه E3 2019؛

اولین تصاویر رسمی از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

اکتیویژن در حاشیه مراسم E3 تصاویر مربوط به بخش چند نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرد.

اولین تصاویر منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfareبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکتیویژن در حاشیه مراسم E3، اولین تصاویر مربوط به بخش چند نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرد. این تصاویر قدرت موتور سازنده بازی که Infinity Ward است را به رخ می‌کشد و نشان می‌دهد نسخه جدید Call of Duty دارای گرافیک خارق‌العاده‌ای خواهد بود. این تصاویر منتشر شده خبر از بازگشت زره سنگین Juggernaut که در عنوان Call of Duty 4: Modern Warfare وجود داشت و یکی از پرطرفدارترین زره‌ها در این عنوان به شمار می‌رفت، می‌دهند.

اولین تصاویر منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare

از طرفی هم از آنجایی که عنوان Call of Duty 4: Modern Warfare اساس و پایه نسخه جدید سری Call of Duty است، این انتظار می‌رود که در نسخه جدید این سری نیز اسلحه‌های نسخه قبلی و برخی مهمات پرطرفدار وجود داشته باشد. همچنین در نسخه جدید سری کال آف دیوتی حالت co-op Spec-Ops نیز وجود خواهد داشت. حالت co-op Spec-Ops یک حالت چند نفره یا تک نفره است که در نسخه‌های قبلی بازی مذکور نیز وجود داشت.

اولین تصاویر منتشر شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare

ظاهرا اکیویژن قصد دارد حالت‌ها پرطرفدار نسخه‌های قبلی کال آف دیوتی را به نسخه جدید خود وارد کند تا از این طریق طرفداران این نسخه را بیش از پیش بالا ببرد. همچنین سازنده بازی مذکور اعلام کرده است: گیمر‌ها در این نسخه از سری کال آف دیوتی در نفش SAS و یا یک عضو CIA بازی خواهد کرد. شرکت اکتیویژن در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این عنوان را منتشر نکرده است و صرفا قصد انتشار اطلاعاتی بسیار جزئی از یان عنوان را داشت که مربوط به بخش چند نفره این بازی بود.


بیشتر بخوانید: بازگشت عنوان خاطره‌انگیز Contra: Rogue Corps این‌بار به سوییچ + فیلم


از طرفی هم به دلیل منتشر نشدن گیم‌پلی از این عنوان، نمی‌توان نظر قطعی درباره گرافیک یا داستان بازی داد و باید تا زمان عرضه این عنوان صبر کرد. این عنوان قرار است در ۲۵ اکتبر سال جاری برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

تصاویری از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار