نشست مشورتی بخشداران استان مرکزی با محوریت توسعه پایدار روستا‌ها/ زمینه سازی برای اشتغالزایی از وظایف مهم بخشداران

معاون عمرانی استاندار مرکزی در نشست مشورتی بخشداران گفت: زمینه سازی برای اشتغالزایی از وظایف مهم بخشداران است.

نشست مشورتی بخشداران استان مرکزی با محوریت توسعه پایدار روستا‌ها/ زمینه سازی برای اشتغالزایی از وظایف مهم بخشدارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نشست مشورتی بخشداران استان مرکزی با محوریت توسعه پایدار روستا‌ها برگزار ودراین نشست ضمن تشریح شیوه نامه آموزش دهیاری‌ها و سهم آموزش، گزارش هزینه کرد اعتبارات رسوب شده دهیاری‌ها توسط بخشداران ارائه شد.

تشریح دستورالعمل شرکت در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر از دیگر مموضوعی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمینه سازی برای اشتغالزایی از وظایف مهم بخشداران

زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در این نشست به تلاش برای توسعه، عمران و آبادانی روستا‌ها تاکید کرد و گفت: بخشداران و دهیاران نقش موثری در ایجاد شغل و توسعه اقتصادی روستا‌ها دارند و زمینه سازی برای اشتغالزایی از وظایف مهم بخشداران است.

زنیه وکیلی با بیان اینکه مساله توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در روستا‌ها را از مسائلی است که می‌تواند از حاشیه نشینی جلوگیری شود. افزود: باید به مردم روستا‌ها بعنوان، ولی نعمتان ما که دربخش‌های محروم زندگی می‌کنند خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به هزینه کرد باقی مانده حساب بودجه‌ای بخشداران اضافه کرد: باید هر چه سریعتر این باقیمانده حساب در جهت سرمایه گذاری، عمرانی و اشتغال در روستا‌ها هزینه شود در صورتی که در برخی از شهرستان‌های استان مرکزی این مهم مورد غقلت قرار گرفته و یا اقدام چندانی در راستای تحقق آن انجام نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی همچنین برضرورت تعامل و ارتباط بخشداران با دفتر امور روستایی برای تسریع و تسهیل روندکاری تاکید کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.