تاریخ رونمایی گلکسی تب S5 مشخص شد

پس از انتشار اطلاعات پردازنده و رم گلکسی تب S5 این بار تاریخ حدودی عرضه آن در فضای مجازی منتشر شده است.

تاریخ رونمایی گلکسی تب S5 از مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار پرچمدار بعدی سامسونگ زمانی به بیرون درز پیدا کرد که فهرستی از آن در سایت Geekbench منتشر شد که بعضی از مشخصات Galaxy Tab S5 را فاش می‌کرد. ما در آخر هفته گذشته متوجه شدیم که این دستگاه دارای یک پردازنده Snapdragon 855 کوالکام خواهد بود که با یک رم ۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. این سخت‌افزار تنها برای گوشی‌های رده بالا استفاده می‌شود. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که این دستگاه یکی از قدرتمندترین ساخته‌های سامسونگ است.

امروز اخباری دیگری از این پرچمدار منتشر شده است که اطلاعات ما درباره این دستگاه را بیش از پیش می‌کند. بر اساس این خبر نه تنها گلکسی تب S5 همانند سری گلکسی نوت دارای قلم S Pen است، بلکه حدودا زمان معرفی آن با گوشی هوشمند بعدی این شرکت با نام گلکسی نوت ۱۰ - Galaxy Note 10 یکسان است.


بیشتر بخوانید: مشخصات قدرتمند گلکسی Tab S5، تبلت جدید سامسونگ تائید شد 


تاریخ رونمایی گلکسی تب S5 از مشخص شد

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه با نام Galaxy Tab S5 به بازار عرضه شود، اما به نظر انتخاب عاقلانه‌ای برای نام‌گذاری می‌آید. علاوه بر این‌ها ما می‌دانیم که گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۰ آگوست رونمایی خواهد شد در نتیجه احتمالا گلکسی تب S5 نیز در همان حوالی معرفی می‌شود.

احتمال زیادی وجود دارد که تبلت پرچمدار جدید سامسونگ از ماه سپتامبر و با قیمت حداقلی ۷۰۰ دلار به فروش گذاشته شود. ۷۰۰ دلار همان قیمتی است که این شرکت کره جنوبی در آغاز عرضه مدل پیشین این دستگاه از خریداران درخواست کرده بود. احتمالا سامسونگ گلکسی تب S5 باید دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۰.۵ اینچی سوپر اومولد باشد. هنوز معلوم نیست که آیا سامسونگ از همان باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند یا به فکر تعویض آن با یک مدل بهتر است.

انتهای پیام/

تاریخ رونمایی گلکسی Tab S5 همراه با اطلاعات قلم آن منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، گلکسی ، نوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.