برگزاری همایش اشتغال و رونق تولید در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد یزد

اولین همایش اشتغال و رونق تولید دانشکده فنی و حرفه‌ای سما یزد با هدف آماده سازی دانش‌آموختگان دانشگاهی از طریق توسعه مهارت‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا احمدزاده رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد یزد با اشاره به فرموده رهبر انقلاب امام خامنه‌ای که نخبگان جوان کشور، طراحان و مهندسان پیشرفت آینده کشور هستند، گفت: اولین همایش اشتغال و رونق تولید دانشکده فنی و حرفه‌ای سما یزد با هدف آماده سازی دانش‌آموختگان دانشگاهی از طریق توسعه مهارت‌ها برگزار شد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد یزد در این همایش با بیان اینکه دانشکده فنی و حرفه‌ای سما با شعار آموزش، مهارت و اشتغال تلاش دارد تا دانش آموختگان توانمند را به جامعه معرفی کنند تاکید کرد: در صورت انجام یک برنامه منسجم و دقیق در راستای توانمند سازی دانشجویان شاهد اتفاقات بسیار زیبایی خواهیم بود.

احمدزاده یکی از چالش‌های پیشروی جوامع مختلف را دانش آموختگانی که توانایی و مهارت لازم برای زیستن در عصر حاضر را ندارند دانست و ادامه داد: متاسفانه در سال ۱۳۹۷ از بین ۸۰ هزار دانشجوی یزدی که رتبه پنجم جمعیت علمی کشور را دارد تنها یک هزار دانشجو آموزش‌های مهارتی را در استان یزد فرا گرفتند.

محمدرضا رحیمی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان یزد همچنین در این همایش با توجه به سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه نظام آموزش عالی کشور که متولی اصلی آموزش‌های اساسی در عرصه زندگی فردی اجتماعی و شغلی نسل چهارم انقلاب اسلامی است گفت: دانشکده فنی و حرفه‌ای سما برنامه‌های آموزشی و گام‌های عملیاتی بلند برداشته که برگزاری اولین رویداد گام دوم اشتغال و رونق تولید یکی از آن موارد است.

شایان بذکر است که در پایان همایش از ۶۰ نفر از ممتازان علمی، ورزشی فرهنگی و کسب و کار دانشکده سما یزد تجلیل شد.

انتهای پیام/ غ

همایش اشتغال و رونق تولید دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.