فوتسال استان مرکزی تنها با یک نماینده در رقابت‌ها

استان مرکزی در فصل جدید تنها یک نماینده در لیگ برتر فوتسال دارد که در هفته اول رقابت‌ها در خانه حریف کار خود را شروع میکند.

فوتسال استان مرکزی تنها با یک نماینده در رقابت‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،لیگ برتر فوتسال از ۱۳ تیر ماه با حضور ۱۴ تیم شروع می‌شود. در هفته‌ی اول این رقابت‌ها تنها نماینده‌ی استان مرکزی در این لیگ روز چهاردهم در خانه حریف به مصاف شهروند ساری میرود.

سال گذشته تیم سن ایچ ساوه با کسب ۴۱ امتیاز توانست در رتبه‌ی پنجم قرار گیرد و دیگر نماینده استان یعنی شهرداری ساوه نیز با قرار گرفتن در رتبه آخر، به لیگ پایین تری سقوط کرد تا استان مرکزی در فصل جدید این رقابت‌ها تنها یک تیم به عنوان نماینده فوتسال استان داشته باشد.

قابل ذکر است که سن ایچی‌ها که پیش فصل به نسبت خوبی را داشتند ۱۲ خرداد ماه از اردوی یک هفته‌ای نوشهر-چالوس خود برگشتند تا در ساوه به تمرینات آماده سازی خود بپردازند.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ نیز از وضعیت این تیم گفت:با توجه به اینکه سن ایچ در فصل گذشته برای اولین بار در لیگ برتر حضور پیدا کرد، نتایج به نسبت خوبی را توانست بگیرد و در این فصل تلاش داریم تا شالوده‌ی اصلی تیم را حفظ کنیم. با توجه به توقعاتی که از این تیم می‌رود در فصل جدید نیز در تلاش برای کسب موفقیت‌های بیشتر هستیم و برای بهتر کردن تیم با چند بازیکن از کشور‌هایی مثل عراق و آذربایجان در حال مذاکره هستیم.

گفتنی است لیگ برتر فوتسال در حالی می‌خواهد آغاز شود که تیم آذرخش بندرعباس همچنان در بلاتکلیفی است.

انتهای پیام/ی

شروع رقابت های لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.