نقل و انتقالاتی از جنس فولاد/ استارت نکونام برای آسیایی شدن

تیم فوتبال فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات تابستانی حضور پُر رنگی داشته و توانسته با بازیکنان اسم و رسم داری به توافق برسد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی تیم پرسپولیس به پایان رسید و تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به لیگ آزادگان سقوط کردند. گل گهرسیرجان و شاهین شهرداری بوشهر هم با قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ دسته اول به سطح یک فوتبال کشور صعود کردند.

نقل و انتقالاتی از جنس فولاد/ استارت نکونام برای آسیایی شدن

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هجدهمین دوره لیگ برتر با افشین قطبی توانست با کسب ۳۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد.

فولادی‌ها پس از پایان لیگ به فکر تغییر مربی افتادند و جواد نکونام را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم معرفی کردند. مسئولان فولادخوزستان اعلام کردند که قصد دارند در فصل آینده به سهمیه آسیا دست یابند به همین دلیل قصد دارند بازیکنان قدرتمندی را جذب کنند.

با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی فولادی‌ها نشان دادند سر حرف خود هستند و قصد دارند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و نیم نگاهی هم به عنوان قهرمانی نوزدهمین دوره لیگ برتر داشته باشند.

تا این لحظه حضور شهاب گردان، وحید نامداری، محمد قاسمی‌نژاد و محمد آبشک در فولاد قطعی شده است و مسئولان خوزستانی با دیگر بازیکنان مد نظر سرمربی این تیم در حال مذاکره هستند.

البته با توجه به عملکرد لوسیانو پریرا شاید این بازیکن از جمع فولادی‌ها جدا شود.

مسئولان این باشگاه خوزستانی با رضا شربتی مدافع سابق تیم فوتبال تراکتورسازی که در این تیم دوران خدمت خود را پشت سر می‌گذاشت به توافق اولیه رسیدند و با او قرارداد داخلی امضا کردند.

البته فولادی‌ها از بازیکنان این تیم نیز غافل نشدند و قرارداد مجتبی نجاریان، میلاد بدرقه، میثم دورقی، ایوب والی، مهرداد هدایتیان و بیت سعید را تمدید کردند. در روز‌های آینده نیز به تدریج قرارداد بازیکنانی که مدنظر جواد نکونام هستند تمدید می‌شود.

انتهای پیام/

نقل و انتقالات باشگاه فولادخوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار