ترسناک ترین گورستان دنیا / همه چیز درباره مکانی که کابوس مردم کانزاس بود!

گورستان کانزاس که به گورستان برزخی نیز مشهور شده یکی از پر حاشیه‌ترین گورستان‌های جهان است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گورستان استول در کانزاس سال‌های سال به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مکان‌های شهر شناخته می‌شد.

ترسناک ترین گورستان دنیا / همه چیز درباره مکانی که کابوس مردم کانزاس بود!


بیشتربخوانید: شهری که رازهایی ترسناک را در زیر خیابان‌هایش پنهان کرده است+تصاویر


شاید بتوان گفت بسیاری از شهر‌های جهان گورستان‌هایی قدیمی دارند که ماجرا‌های افسانه‌ای و شایعاتی را همراه دارند. جالب است بدانید یکی از مکان‌هایی که عجیب‌ترین شایعات را دنبال نام خود می‌کشد و البته لوکیشن فیلم‌های بسیاری نیز بوده، گورستان کانزاس است.

یکی از شایعات مهم در مورد این گورستان، شایعه تردد شیطان در گورستان است. برخی معتقدند این گورستان محل دفن پسری است که از مادری انسانی و پدری شیطانی به دنیا آمده است. این ادعای عجیب تا مدت‌ها باعث وحشت مردم محلی شده بود و حتی عده‌ای مدعی شده بودند که شب‌ها از قبر پسر مذکور سر و صدا می‌شنوند یا متوجه حضور یک انرژی سنگین در گورستان شده اند.

افزون بر این ها، گورستان مذکور به پاتوق بسیاری از شیطان پرستان و فرقه‌های خطرناک شده بود. طی دو دهه اخیر نیز عده‌ای از این گروه‌های عجیب مدعی شده بودند این گورستان دروازه اصلی جهنم است و شیطان مرتب در این گورستان حضور دارد. اگرچه این روز‌ها حجم شایعات و ادعا‌های واهی در مورد این مکان کم شده است، اما هنوز هم عده زیادی از مردم نسبت به این منطقه هراس دارند.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

همه چیز درباره گورستان دوزخی / شایعاتی که تا مدت‌ها کابوس مردم کانزاس بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار