فرمانده سپاه روح الله خبرداد؛

همایش علمی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در خمین برگزار می‌شود

فرمانده سپاه روح الله از برگزاری همایش علمی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در خمین خبرداد.

همایش علمی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در خمین برگزار می‌شودسردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفت وگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: همایش علمی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس،  در زادگاه امام راحل برگزار می‌شود.

سردار کریمی افزود: این همایش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و درواقع یک کار علمی و دقیق انجام شده هم در زمینه نقش حضرت امام خمینی در دفاع مقدس و تبیین فرماندهی ایشان در دفاع مقدس انجام شده و هم نظریه حضرت امام در رابطه با جهاد و دفاع و بحث‌های این چنینی انشالله خدا توفیق بدهد بتوانیم این برنامه‌ها را اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: این همایش درواقع یکی از ۱۱ اجلاسیه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و۶ هزار و۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس است که هرکدام از این اجلاسیه‌ها در یک شهرستان برگزار می‌شود.

مهرماه اجلاس اصلی کنگره نقش امام خمینی (ره) و۶ هزار و۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اجلاس اصلی نقش امام خمینی (ره) و۶ هزار و۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس مهرماه برگزار و به زودی تاریخ دقیق ان اعلام می‌شود. ادامه داد:
در راستای این کنگره ۶۰۰ هزار فقره سند مکتوب، تصاویر رزمندگان و شهدا و نقش ادارات استان در هشت سال دفاع مقدس جمع آوری شده است که در قالب ۱۳۰ جلد کتاب به چاپ رسیده و و ۴۰ مستند از آن‌ها تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ تعداد ۳ اجلاسیه این کنگره برگزار شد بیان کرد: اجلاسیه‌های شهدای کارگری در ساوه، اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر در تفرش و اجلاسیه مدافعان حرم در دلیجان برگزار شده است و اجلاسیه‌های باقیمانده هم در دیگر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.