برقراری ۵ ارتباط زنده رادیویی و تصویری از موکب رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز همدان در کربلا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت:موکب صدا وسیمای مرکز همدان با هدف پوشش تصویری زنده مراسم پیاده روی اربعین و خدمات فنی در به زائران در کربلا مستقر شد.

برقراری ۵ ارتباط زنده رادیویی و تصویری از طریق موکب رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز همدان در کربلابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت :موکب رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز همدان در کربلای معلی برپا شده و تا پایان مراسم اربعین به برنامه سازان، خبرنگاران و زوار اربعین خدمات رسانه‌ای می‌دهد.

 او با بیان اینکه برای دومین سال پیاپی، این موکب رسانه‌ای در کربلای معلی برپا می‌شود  افزود:گروهی از همکاران زبده فنی و پشتیبانی صدا و تصویر مرکز همدان با حضور در این ایستگاه رسانه‌ای، نیاز‌های فنی و برنامه سازی اصحاب رسانه را در پوشش مراسم باشکوه پیاده روی چندین میلیونی اربعین، برآورده می‌کنند.
 
آقای دهقان نیری به اهمیت پوشش تصویری خادمان، عاشقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین اشاره کرد و افزود: امسال، راهپیمایی اربعین شور و حال ویژه‌ای دارد و نباید فرصت به تصویر کشیدن دلدادگی‌های این گروه عاشق را از دست داد. 
او برپایی این موکب را نوعی خلاقیت در ارائه خدمات تخصصی به زائران دانست و ابراز امیدواری کرد در سال آینده حضور رسانه‌ای صدا و سیما ویژه‌تر و با ارائه خدمات گستر ده‌تر انجام  شود. 
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: سه نوبت ارتباط زنده تصویری و دو نوبت ارتباط زنده رادیویی با صدا و سیمای مرکز همدان، مستندسازی و عکاسی از همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، ارائه خدمات فرهنگی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اهدای بسته‌های فرهنگی، ارائه اینترنت پرسرعت، تعمیرات دوربین تصویربرداری و گوشی تلفن همراه و تهیه گزارش رادیویی و تلویزیونی از دیگر موکب‌های استان در کربلای معلی گوشه‌ای از خدمات این موکب رسانه‌ای است که از ۱۷ تا ۲۸ مهر با نام موکب امام خامنه‌ای در جوار خیمه گاه کربلای معلی در خیابان شهدا، مستقر شده است.
 
پوشش تصویری زنده مناسب و ایجاد یک پایگاه تخصصی از دیگر اهداف برپایی این موکب در ایام اربعین سید و سالار شهیدان است.
 
انتهای پیام/ا

 صدا و سیمای مرکز همدان در کربلاموکب رسانه‌ایبرپا کرد

برچسب ها: اربعین98 ، صدا وسیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.