بسته اخبار حوادث امروز بیستم و پنجم خردادماه ۹۸؛

کشف ۱۵ تن کالای احتکار شده در تایباد / ۱۲ مصدوم در تصادف دو خودرو در فریمان

مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و پنجم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و پنجم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی خودرو در سبزوار چهار مصدوم بر جای گذاشت

مسلم فائق نیا مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده سبزوار- نیشابور چهار مصدوم بر جای گذاشت.

کشف ۱۵ تن کالای احتکار شده در تایباد / ۱۲ مصدوم در تصادف دو خودرو در فریمان

وی افزود: این حادثه بامداد امروز در کیلومتر ۴۰ جاده سبزوار- نیشابور رخ داد که ماموران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.


مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: مصدومان این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

 کشف ۱۵ تن کالای احتکار شده در تایباد

سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد گفت: ۱۵ تن مواد غذایی احتکار شده در این شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته از یک انبار و منزل مسکونی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در پی کسب اطلاعاتی از احتکار محموله‌های مواد غذایی، موضوع در دستور کار نیرو‌های پلیس آگاهی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: در این عملیات یک انبار کالا شناسایی شد که در بازرسی از آن‌ها ۱۰ تن آرد، دو تن شکر و سه تن روغن نباتی به دست آمد.

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: ارزش کالا‌های احتکار شده ۶۹۰ میلیون ریال برآورد شده است و یک متخلف در این خصوص با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی گفت: کالا‌های احتکار شده، ضبط و با تشکیل پرونده به اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد تحویل داده شد و انبار مذکور نیز مهر و موم شد.

۱۲ مصدوم در تصادف دو خودرو در فریمان

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : تصادف دو خودروی سواری در نزدیکی شهر فریمان ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: این حادثه ساعت ۲۰ دیشب  بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو و پراید رخ داد.

 مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کفت: برای امداد رسانی به این حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: مجروحان این حادثه که سرنشینان دو خودرو بودند توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان انتقال یافتند.

دوحادثه رانندگی در قوچان یک کشته و ۴ مصدوم داشت

سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در دو حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان قوچان یک کودک جان خود را از دست داد و چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید که در ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه روز جمعه در محور روستای گوجه رخ داد یک کودک ۴ ساله جان خود را از دست داد و سه سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: با حضور عوامل امدادی در صحنه و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه دو مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس و یک نفر نیز با خودروی شخصی به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در حادثه ای دیگر روز جمعه واژگونی یک دستگاه کامیونت در محور قوچان به فاروج در ساعت ۱۳:۳۸ دقیقه اتفاق افتاد که راننده کامیونت توسط عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید بابامحمد رستمی در محل حادثه امداد رسانی شد.

انتهای پیام// ح.خ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.