معاون رییس جمهور ؛

تخصیص اعتبارات لازم طرح نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر رضوی

معاون رییس جمهور دستور پیگیری و رسیدگی ویژه به تسریع در تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در حاشیه سفر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به مشهد، رضا خواجه نائینی، معاون مالی شهرداری مشهد و سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار موضوع پیگیری تضمین بازپرداخت ۵۰ درصد اصل و سود سهم دولت از انتشار اوراق مشارکت مصوب مجلس شورای اسلامی برای تکمیل طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم رضوی، مطرح شد.

نوبخت در این جلسه ضمن دریافت درخواست شهرداری مشهد مبنی بر تسریع در تخصیص اوراق مذکور، دستور پیگیری و رسیدگی ویژه به تسریع در تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی که مورد تایید دولت و همچنین مورد تاکید مقام معظّم رهبری بوده است را صادر کرد.

همچنین وی خواستار پیگیری مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با این موضوع با استفاده از ظرفیت‌های تبصره‌های ۵ و ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کشور شد.

انتهای پیام//ا. آ

باز پرداخت ۵۰ درصد سود مشارکت برای بهسازی اطراف حرم مطهر رضوی

برچسب ها: بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.