رونق تولید در شهرضا با اعطای تسهیلات

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: ۱۳ پرونده برای واگذاری ۸۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تسهیلات طرح رونق تولید به بانک عامل معرفی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا باقری، مدیر جهاد کشاورزی شهرضا اظهار کرد: در سال ۹۷ برای واگذاری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از مبلغ ۱۶۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال برای ۶۹ طرح معرفی شده، مبلغ ۱۲۲میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در کارگروه تایید، مبلغ ۵۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت و ۵۸ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال در حال تشکیل پرونده در بانک عامل است.

وی ادامه داد: در همین مدت برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش دام و زنبورداری از محل منابع صندوق توسعه ملی تعداد ۴۷ پرونده به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال معرفی و مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵ پرونده برای واگذاری ۱۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش بخش باغبانی و گلخانه از منابع صندوق توسعه ملی تشکیل شد و مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

باقری اضافه کرد: تعداد سه طرح برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش صنایع تبدیلی از منابع صندوق توسعه ملی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال معرفی شده است، این در حالی است که هشت بهره‌بردار برای دریافت سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال از تسهیلات سرمایه در گردش بخش زراعت از منابع داخلی بانک معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه هشت پرونده برای واگذاری هشت میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون و ۱۳ پرونده برای واگذاری ۸۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تسهیلات طرح رونق تولید به بانک عامل معرفی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: در سال جدید با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه تولید و اشتغال سال ۱۳۹۷ امکان ثبت نام تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ در رسته‌های گلخانه، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی، شیلات، دامپروری غیر از مرغ گوشتی و تخمگذار، دامپزشکی و مکانیزاسیون در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری به آدرس cita.maj.ir وجود دارد.

انتهای پیام/ی
 


واگذاری ۸۳ میلیارد، اعطای تسهیلات در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.