شاهین‌طبع: جایگزین برای بازیکنان مصدوم داریم/ برخی بازیکنان فقط به دلایل فنی دعوت نشدند

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: لیست بلندی از ملی پوشان داریم و اگر کسی مصدوم شود می‌توانیم جایگزین کنیم.

شاهین‌طبع: جایگزین برای بازیکنان مصدوم داریم/ برخی بازیکنان فقط به دلایل فنی دعوت نشدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اردو‌ی آماده سازی تیم ملی گفت: اردویمان از امروز آغاز شد. حدود پنج هفته در تهران تمرین داریم و پس از آن در تورنمنت‌های پرتغال، روسیه و یونان شرکت می‌کنیم.

او افزود: حدود ۱۰ روز قبل از مسابقات جهانی هم وارد چین می‌شویم و با سه تیم منتخب جهانی بازی می‌کنیم.

شاهین طبع بیان کرد: در یک سال گذشته هر چند ماه یک بار تمرین داشتیم و لیگمان هم طول کشید به همین دلیل به بازیکنان استراحت بیشتری دادیم. زمان کافی برای آمادگی داریم.

او افزود: یکسری کمپ‌های کوتاه داشتیم و اکثر بچه‌های تیم ملی در این کمپ شرکت کردند. ملی پوشان شرایط خوبی دارند و طی هفته‌های آینده بهتر می‌شوند.

شاهین طبع در مورد لیست تیم ملی گفت: لیست دیگری داریم برای مسابقات و اگر کسی مصدوم شوند جایگرین می‌کنیم. کسانی هم که دعوت نشدند تنها به دلایل فنی بوده است.

شاهین طبع در مورد مشکل تیم ملی گفت: در پست گارد مشکل داریم. بهنام یخچالی و سجاد مشایخی کار می‌کنند. شاید پست اصلی شان نباشد، اما بهنام با توجه به شرایط فیزیکی مناسبش و سجاد هم با توجه به بازی‌هایی که انحام داده خوب کار کردند. می‌توانیم روی این ۲ بازیکن سرمایه گذاری کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات شاهین طبع درباره تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار