آخرین پیام برانکو به مدیران پرسپولیس چه بود؟

سرمربی کروات پرسپولیس تهران به مدیران این باشگاه پیام داد تا طلب او را تسویه کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه در هفته‌های گذشته رسانه‌های عربستانی از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی عربستان خبر دادند و نوشتند باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده و این مربی کروات قرار است در راستای فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس با توافق طرفین اقدام کند، سبب شد تا هواداران تیم سرخپوش نگران جدایی سرمربی کروات شان باشند، اما مدیران پرسپولیس در این باره بیان کردند که جای نگرانی نیست و طلب یک میلیون یورویی این مربی به زودی پرداخت می‌شود.

برانکو ۶۵ ساله در ۴ سال اخیر در پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای داشته و موفق به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام شده و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است و با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل طلب یک میلیون یورویی این مربی و دستیارانش آماده شده و به زودی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

البته ساعتی پیش، سعدالحارثی، خبرنگار عربستانی با انتشار توئیتی به برانکو ایوانکوویچ به دلیل قرارداد با الاهلی خوش آمد گفت که سبب شد تا بازهم هواداران نگران وضعیت این مربی شوند که با سکوت مدیران تیم سرخپوش همراه بوده است.

در این باره یکی از نزدیکان برانکو به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سرمربی کروات در آخرین پیامش به مدیران پرسپولیس و دوستان نزدیکش گفته که اگر طلبش را دریافت کند در پرسپولیس می‌ماند.

قرارداد برانکو برای لیگ نوزدهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است و این در حالی است که الاهلی عربستان برای به خدمت گرفتن برانکو، پیشنهاد ۲ میلیون و ۷۰۰ یورویی ارائه کرده است. با توجه به اینکه برانکو حق فسخ قرارداد دارد و هنوز این کار را نکرده نشان می‌دهد او دوست دارد در پرسپولیس بماند.


بیشتر بخوانید:

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس

برانکو در سرزمین شفر!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از وضعیت قرارداد برانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار