معاون توسعه و مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

یک هزار و ۴۳۳ کلاس آماده پذیرش گردشگران

معاون توسعه و مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از آمادگی ۱۴۸ مدرسه با یک هزار ۴۳۳ کلاس برای اسکان گردشگران خبر داد.

یک هزار ۴۳۳ کلاس آماده پذیر ش گردشگرانمحمد بداغی، معاون توسعه و پشتیبانی آ موزش و پرورش در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اسکان فرهنگیان در تابستان ۹۸ گفت: اسکان فرهنگیان در ۱۹ منطقه آموزشی و ۱۹ پایگاه از فضای آموزشی با ۱۴۸ مدرسه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه اسکان در مدارس از ۱ تیر تا ۱۵ شهریور ادامه دارد، افزود: این مدارس با یک هزار و ۴۳۳ ا کلاس آماده پذیرش از گردشگران است.

معاون توسعه و مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با بیان  اینکه ۳۰۸ نفر از همکاران آماده خدمات رسانی در مدارس به مسافران هستند، گفت:  ۱۹۹ اتاق برای اسکان  ویژه،  یک هزار ۱۰۷ اتاق نوع الف و ۱۲۷ اتاق معمولی جهت اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: مسافران برای ثبت نام با دو روش حضوری و رزور اینترنتی به سایت.www.eskan.medu.ir مراجعه کنند

بداغی ادامه داد: قیمت هر شب اسکان با توجه نوع امکانات و خدمات اراِئه شده از ۳۰ تا ۹۰ هزار متغییر است.

وی گفت: در تعطیلات عید فطر امسال بیش از ۲۹ هزار در مدارس و مراکز اقامتی  آموزش و پرورش اسکان یافتند.

 گفتنی است مدارس گروه «ویژه»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است. (حمام و آشپزخانه مشترک) مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان، اردوگاه‌ها و مدارس

مدارس گروه «الف»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون اختصاصی باشد (حمام و آشپزخانه مشترک)

مدارس گروه «ب»: به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا باشد. (یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه به صورت مشترک باشد)

انتهای پیام/

همدان پذیرای گردشگران تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.