شناسایی ۱۳۵ طرح نیمه کار ورزشی در استان/ ۴۰۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل پرژوه‌های ورزشی

مدیر کل اداره و ورزش و جوانان گفت: تقویت جایگاه ورزش همدان در کشور از مزایای میزبانی معاونین کشوری در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ خرداد است

شناسایی ۱۳۵ طرح نیمه کار ورزشی در استان/ ۴۰۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل پرژوه‌های ورزشی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جهانشیر، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از اولویت جامعه ورزش نگاه ویژه به ظرفیت‌های جوانان برای ارتقای ورزش همدان است.

مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: استان همدان از ۲۷ الی ۳۰ خرداد میزبان سه رویداد ورزشی است، که هدف از میزبانی برنامه ریزی برای مشارکت جوانان در ورزش استان است.

جهانشیر از واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی خبر داد و گفت: برخی از پروژه‌های ورزشی نزدیک به ۱۵ سال است که از زمان ساخت آن می گذرد، اما همچنان نیمه کاره باقی مانده است

وی با اشاره به شناسایی ۱۳۵ پروزه نیمه تمام استان گفت: از این تعداد ۵۵ پروژه به بخش خصوصی واگذار شده و مابقی در در مرحله واگذاری است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تکمیل ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره استان همدان ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه گفت: واگذاری این طرح‌ها به بخش خصوصی در صورت موفقیت میتواند سه سال ادامه یابد

جهانشیر با اشاره به جایگاه مناسب ورزش بانوان در استان گفت: بانوان ورزشکار در صورت کسب مقام کشوری و فعالیت هئیت‌های ورزشی بانوان از اعتبارات ویژه بهرمند می شوند.

وی با تاکید به لزوم رونق ورزش روستای گفت: اداره ورزش و جوانان در صورت در نظر گرفتن مکا نی مناسب در روستا‌ها تجهیزات لازم را به صورت رایگان  در اختیار این مکان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اعتبار ۴۰۰ میلیادری برا ی اتمام پروژهای نیمه تمام ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.