راه اندازی سامانه اینترنتی اوقات فراغت

معاونت فرهنگی و امور جوانان استان اصفهان از راه اندازی سامانه اینترنتی جدید برای ثبت برنامه سازمان های مختلف درباره اوقات فراغت همشهریان اصفهانی خبر داد

رامین نعیمی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه وظیفه اداره کل ورزش جوانان هماهنگ کردن بین دستگاه‌های اجرائی استان است گفت: سامانه جدیدی به نام سامانه پورتال اوقات فراغت استان اصفهان تعریف شده، که مراکز علمی، پژوهشی، تفریحی، فرهنگی و ورزشی به صورت پایلوت و آزمایشی برنامه هایشان را در سایت مذکور قرار داده اند و علاقه‌مندان میتوانند با مراجعه به سایت ، در برنامه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان استان افزود: این طرح از اواسط خرداد ماه کلید خورده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

وی اذعان داشت: ما در حوزه ورزش با سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان، هماهنگی‌های لازم را انجام داده ایم و این برنامه از طریق استانداری اصفهان به شهرستان‌های استان ابلاغ شده است. لازم به ذکر است که این هماهنگی‌های بین دستگاه‌های اجرائی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در حوزه‌های مختلف تعمیم داده شده است.

رامین نعیمی ادامه داد: همشهریان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت esffaraghat.ir در برنامه‌های مختلف تابستانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ی
 


لیست برنامه‌های اوقات فراغت در سامانه اینترنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.