رئیس پلیس راهور استان ایلام خبر داد;

رفع مشکل کمبود سرعت گیر در بلوار خرم رودی شهر ایلام

رئیس پلیس راهور استان ایلام از اجرای عملیات نصب سرعت گیر در مناطق پر تردد از جمله بلوار خرم رودی شهر ایلام خبر داد.

رفع مشکل کمبود سرعت گیر در بلوار خرم رودی شهر ایلام

سرهنگ کوهزادی رئیس پلیس راهور استان ایلام در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: سرعت گیر‌ها از جمله تجهیزاتی هستند که به منظور روان سازی جریان ترافیک و همچنین جلوگیری از وقوع تصادفات و به حداقل رساندن خسارات ناشی از آن در مناطق مسکونی و شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع که برخی از مسیر‌های پر تردد شهر ایلام هنوز فاقد سرعت گیر می‌باشند، این موضوع در دستور کار قرار گرفته و سعی داریم هر چه سریع‌تر نسبت به نصب سرعت گیر در این مناطق اقدامات لازم را انجام دهیم.

کوهزادی بیان کرد: یکی از این مناطق بلوار خرم رودی شهر ایلام می‌باشد که تاکنون چند حادثه تصادف به دلیل نبود سرعت گیر در آن رخ داده است.

وی در رابطه با سرعت گیر‌هایی که برخی از شهروندان به صورت خودسرانه اقدام به ایجاد آن‌ها می‌کنند اظهار کرد: برخی از شهروندان به صورت خودسرانه در مناطق مختلفی از شهر اقدام به ایجاد سرعت گیر‌های غیر استانداردی می‌کنند که خود سبب افزایش ترافیک در این مناطق می‌شود، که بدین منظور با همکاری شهرداری این سرعت گیر‌ها جمع آوری خواهد شد و با اینگونه افراد برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ن

اجرای عملیات نصب  سرعت گیر در مناطق پر تردد شهر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.