اعتراض عجیب چینی‌ها به برند ژاپنی +فیلم

شهروندان چینی عادت کرده‌اند از تولیدات ملی خودشان استفاده کنند و به برند‌های دیگر به خصوص ژاپنی‌ها واکنش بدی نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام و اعتراض عجیب شهروندان چینی به برند پوشاک ژاپنی باعث شد سروصدای زیادی بین کاربران شبکه‌های مجازی به راه بیفتد. چینی‌ها عادت کرده‌اند فقط از محصولات ملی خودشان استفاده نمایند، بنابراین خرید برند کشور‌های دیگر را هزینه‌ای اضافی می‌دانند. برند Uniqlo تولید کشور ژاپن در لباس زنانه، مردانه و بچگانه است که به تازگی در مراکز تجاری چینی دیده می‌شود.

در ویدئوی زیر مشاهده خواهید کرد که چگونه مشتریان به محض باز شدن درب فروشگاه، حمله می‌کنند و تمامی کالا‌های این مغازه را از بین می‌برند تا اعتراضشان را نشان دهند. کاربران با دیدن این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی شوکه شدند و واکنش‌های زیادی نشان دادند. یکی از کاربران نوشت: این اعتراض همانند حمله زامبی‌ها بود. این حرکت دیوانگی محض بود و حتی در هند چنین چیزی دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

حمله چینی‌ها به برند ژاپنی

برچسب ها: دانلود فیلم ، چینی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
خب ورود کالای خارجی مساوی بیکاری کارگر داخلی . زامبی چرا ؟ این اعتراض طبیعیه . در کشور ما ورود جنس لاکچری مساوی خروج ارز از کشور و وفت ارزش ریالی . یعنی بالا رفتن اجناس داخلی به تبع اون بدلیل بازار بی نظارت . یعنی ورشکستگی بازار بخاطر افت توان خرید مردم . پس از آن شیوع فقر بخاطر بیکاری . اینها رو تولید کننده و مصرف کننده داخلی تاوانش را باید بدهد
آخرین اخبار