بلایی که فامیل سیاستمدار محلی بر سر زن بیچاره آورد! +فیلم

ویدئوی ضرب‌وشتم یک زن توسط برادر یک سیاستمدار محلی در هندوستان تبدیل به ویدئویی داغ در این کشور شده است.

بلایی که فامیل سیاستمدار محلی بر سر زن بیچاره آورد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی ضرب و شتم یک زن توسط برادر یک سیاستمدار محلی در هندوستان تبدیل به ویدئویی داغ در این کشور شده است. در این اتفاق که روز جمعه و در شهر «ماکتسار» ایالت پنجاب هندوستان رخ داد این زن توسط برادر یکی از اعضای شورای کنگره، راکش چائودهاری" مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این متهم که نامش اعلام نشده است به همراه سه نفر دیگر این زن و یکی از نزدیکان او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان ظاهرا این درگیری بر سر پولی بود که این زن پیشتر از برادر این سیاستمدار قرض گرفته بود.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده است مشاهده می‌شود این مرد به همراه دو همراه خود این زن را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این زن روی زمین افتاده این افراد با مشت و لگد و کمربند به او حمله ور شده و بر سر و صورت و بدن وی می‌زنند.

 پلیس محلی هندوستان از دستگیری ۶ نفر و از جمله برادر این سیاستمدار محلی خبر داده است. « مانجیت دهسی »،  معاون پلیس محلی ضمن اظهار تاسف از وقوع چنین حوادثی اعلام کرد که شدیدترین مجازات در انتظار عاملان ضرب و شتم این زن خواهد بود. قرار است این افراد به زودی در یکی از دادگاه‌های هندوستان مورد محاکمه قرار گیرند. هنوز از وضعیت نهایی زن مضروب گزارشی منتشر نشده و بنا به گزارش پلیس پس از این حادثه این زن به بیمارستان محلی منتقل شده است.

انتهای پیام/

ویدئوی ضرب و شتم زن هندوستانی توسط برادر سیاستمدار محلی خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.