سلطانی فر:

ارزیابی‌ها همه نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد/افتتاح ۴۰ پروژه ورزشی در استان

وزیر ورزش و جوانان گفت:ارزیابی‌ها همه نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد.

ارزیابی‌ها همه نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد/افتتاح ۴۰ پروژه ورزشی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار تیم های والیبال ایران و لهستان گفت: ارزیابی‌ها همه نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد.

وی ادامه داد: امروز برای دیدن بازی دوم تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به ارومیه آمدیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: باید قبل از هر چیز از استاندار و همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر کنم که همه تلاششان را برای برگزاری این مسابقات به کار بستند.

سلطانی فر گفت: با توجه به علاقه مندی بسیار زیاد مردم ارومیه به والیبال برگزاری این مسابقات بسیار مشکل بود که خدا را شکر با همکاری همه عوامل استان و نیروی انتظامی، ارومیه میزبانی شایسته برای این مسابقات بود.

وی گفت: همه ارزیابی‌های ما نشان از عشق و علاقه مردم ارومیه به والیبال دارد که مایه آبروی داری کشورمان شده است.

وی ادامه داد: در سفر امروز بازدیدی هم از استادیوم فوتبال ۱۵ هزار نفری ارومیه داشتیم که قول داده شد تا شهریور ماه امسال این استادیوم به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با افتتاح این استادیوم تیم‌های فوتبال این استان بتوانند در لیگ‌های کشور و لیگ برتر حضور پیدا کنند.
 
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: چهل پروژه ورزشی نیمه کاره در سطح استان آذربایجان غربی وجود دارد که همه تلاشمان بر این است که بتوانیم تا پایان کار دولت دوازدهم آن‌ها را به بهره برداری برسانیم و در اختیار مردم و جوانان این استان قرار دهیم.


انتهای پیام/م
 

سفر وزیر ورزش و جوانان به ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.