رئیس سازمان صمت کردستان:

واحدهای تولیدی نگران تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش نباشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حال حاضر مانعی بر سر راه تولید واحد‌های صنعتی کردستان نیست و تولیدکنندگان نباید نگران تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش باشند.

واحدهای تولیدی نگران تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش نباشندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد دره وزمی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه رونق تولید که با هدف معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کردستان در سنندج افتتاح شد، اظهار داشت: برای بهبود وضعیت تولید واحد‌های تولیدی در این استان ابتدا باید سیستم‌های سنتی را کنار گذاشت و تولید مدرن و را پیاده سازی کرد.

وی افزود: بر اساس تجارب گذشته به این نکته رسیده ایم که موانع توسعه با مسائل اعتباری و مالی رابطه نزدیکی با هم دارند و در کنار آن هر استانی که امروز در کشور توسعه یافته است به یقین ذهن شهروندان آن نیز توسعه یافته بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه وقتی ذهن‌ها توسعه یابد همه به رشد یکدیگر افتخار می‌کنند و پیشنهاد‌های سازنده ارائه می‌دهند، ادامه داد: مدیری که کارشناس شاغل مجموعه‌اش در مقابل توسعه کارشکنی می‌کند مدیر توانمندی نیست و باید به دنبال تغییر نگرش آن مدیر و زیرمجموعه اش باشیم.

دره وزمی یادآور شد: خوشبختانه امروز در این استان برند‌ها و محصولاتی تولید می‌شود که برای مردم دیگر استان‌های کشور شناخته شده بوده و این مسئله مایه افتخار مردم این منطقه است و از همین رو باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا این روند رو به رشد و توسعه همچنان در حرکت باشد.

گفتنی است نمایشگاه رونق تولید و معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کردستان شامگاه دوشنبه در ۸۳ غرفه با حضور ۱۱۰ شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج گشایش یافت.

انتهای پیام/ز

واحدهای تولیدی نگران تامین مواد اولیه نباشد

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.