اهدای لوازم خانگی به مددجویان آسیب دیده از سیل و بارندگی‌های سالجاری

رئیس کمیته امداد سنقر گقت : به ۳۰ خانوار از مددجویان تحت حمایت امداد سنقر اقلام لوازم خانگی اهداء گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر گقت : به ۳۰ خانوار از مددجویان تحت حمایت امداد سنقر که در بارندگی‌های سالجاری دچار خسارت گردیده اند اقلام لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، پتو و یک جلد کلام ا... مجید اهداء گردید.

وی گفت : کمک مذکور جهت ۸۱ خانوار تخصیص یافته که مابقی آن در روز‌های آتی اهداء خواهد شدارزش ریالی کمک اهدایی به هر خانوار ۴۰ میلیون ریال می‌باشد.

برگزاری کارگاه آموزشی با همت واحد فرهنگی وآموزش کمیته امداد امام خمینی

 کارگاه آموزشی با همت واحد فرهنگی وآموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود برگزار شد .

بابت ۳۳ نفر از مددجویان خواهر جوان تحت حمایت امداد این شهرستان کلاس آموزش آسیب‌های اجتماعی و پیامد‌های اخلاقی، اجتماعی و قانونی آن در سر فصل‌های آسیب‌های رسانه‌ها (ماهواره، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای، انحرافات جنسی، پیشگیری از اعتیاد ومواد مخدر و الکل) بر گزار گردید.

این دوره‌ی آموزشی توسط دکترای تخصصی روانشناسی و مشاوره خانواده مسعود آورند انجام پذیرفت ودر پایان کلاس‌های آموزشی به شرکت کنندگان بسته‌های فرهنگی اهداء گردید .

۷۷۰ تخته فرش نفیس به خانوار‌های مددجو اهدا شد

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت: ۷۷۰ تخته فرش نفیس به خانوار‌های مددجوی که منازل آنان در زلزله آبان ماه سال ۹۶ تخریب و هم اکنون کار بازسازی این منازل به پایان رسیده است اهدا شد.

 سید امیر حسینی گفت: در زلزله آبان ماه سال ۹۶ بیش از هزار و ۷۳ منزل مسکونی متعلق به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان تخریب و ۴۱۵ منزل نیز آسیب دید.

حسینی با بیان اینکه کار بازسازی تمامی این منازل در اواخر سال گذشته به پایان رسیده است، عنوان کرد: کمیته امداد تاکنون به تمامی خانوار‌های مددجو ثلاثی که کار بازسازی منازل آنان به پایان رسیده است اقلام ضروری زندگی شامل شیرآلات، پتو، اجاق گاز، کولر، موکت و فرش به ارزش یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان اهدا کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین در هفته گذشته نیز بیش از ۷۷۰ تخته فرش نفیس به خانوار‌های مددجو زلزله زده‌ای ثلاث باباجانی که کار بازسازی منازل آنان به پایان رسیده، خریداری و اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: ارزش فرش‌های اهدایی به خانوار‌های مددجو بیش از ۵۶۹ میلیون تومان بوده که اعتبار آن از منابع امدادی تامین شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اهدای لوازم خانگی به مددجویان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار