بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ خرداد ماه ۹۸

مرگ کشاورز قائمشهری بر اثر برق گرفتگی موتور پمپ / کشته و زخمی شدن ۱۲ نفر در جاده هراز وکشپل چمستان

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.
 

کشاورز ۵۴ ساله قائمشهری بر اثر برق گرفتگی موتورپمپ شالیزاری جان باخت

 

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ورود جریان برق از ناحیه دست چپ و خروج آن از قسمت دست راست منجر به مرگ این مرد ۵۴ ساله شد.

وی از کشاورزان خواست به هنگام استفاده از موتور پمپ برای آبیاری مزارع خود رعایت دقت، ایمنی و مواظب کابل‌های برق موجود مزارع باشند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

عباسی گفت: برق گرفتگی از حوادث شایعی است که همگام با صنعتی شدن زندگی انسان امروزی، آمار آن رو به افزایش است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: قرار گرفتن ۲ نقطه از بدن در مسیر جریان برق، موجب عبور برق از بدن می‌شود و با توجه به شدت و مدت عبور جریان برق گرفتگی به وجود می‌آید.

وی گفت: پارسال ۲۸ نفر به علت برق گرفتگی جان خود را از دست دادند که این آمار در زمان مشابه سال گذشته ۲۱ نفر گزارش شده است.

 

کشته و زخمی شدن ۱۲ نفر در جاده هراز وکشپل چمستان

 


اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حادثه اول در منطقه پل بلده در جاده هراز تصادف بین خودروی ۲۰۶ و سمند اتفاق افتاد که یک آقا دردم جان باخت و ۴ آقا و دو خانم و یک دختربچه مصدوم شدند.

وی افزود:مصدومین توسط بالگرد به بیمارستان آمل منتقل شدند.
 
اشکپور گفت: در حادثه دوم به دلیل سقوط درخت بر روی خودروی پژو در منطقه کشپل چمستان یک خانم در دم جان باخت و یک آقا و دو دختر بچه مصدوم شدند.
 
سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: مصدومان حادثه تیم‌های اورژانس چمستان و بنفشه ده به بیمارستان منتقل شدند، گفتنیست آخرین گزارش از وخامت حال یکی از دختربچه‌ها حکایت داشت.
 

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ۲ فردی را که اقدام به سرقت کابل و سیم برق در این شهرستان می‌کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین سرقت سیم برق از یکی از شبکه‌های توزیع در این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در این شهرستان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.