تهدید‌های اقتصادی - نظامی آمریکا علیه ایران یک تهدید توخالی است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت:تهدید‌های اقتصادی - نظامی آمریکا علیه ایران یک تهدید توخالی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، اولین جلسه شورای اداری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای اداری در سالن شماره یک فرمانداری خوی برگزار شد.
 
نماینده مردم خوی وچایپاره در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی در ایجاد شکاف میان مردم، نظام ودولت است، گفت:دشمن به این نتیجه رسیده که تنها راه مقابله با ایران فشار‌های اقتصادی علیه ملت ایران است تا به این روش بتوانند مردم را از نظام جدا کنند.

وی درهمین راستا ادامه داد:در سال گذشته علی رغم اینکه فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمن زیاد شد و آمریکا رسما اعلام کرد که فروش نفت ایران را به صفر می‌رسانیم، ولی ما با صدور یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت نقشه‌های شیطانی آمریکا را نقش بر آب کردیم.
 
کبیری درموردخارج شدن آمریکا از برجام نیز گفت: سیاستمداران خارجی پیش بینی می‌کردند که قیمت دلار در ایران به ۳۰ هزار تومان می‌رسد و کنترل ارز از ازدست ایران خارج می‌شود.
وی در همین راستا ادامه داد:ما با مدیرت قوی با کنترل فروش نفت ثابت کردیم که تنش‌های ارزی دشمن چندان تاثیری به حال ما نخواهد داشت.
کبیری بابیان اینکه تهدید‌های اقتصادی - نظامی آمریکا علیه ایران یک تهدید توخالی است، افزود:آمریکا اگر می‌خواست به ایران حمله کند چندین سال پیش حمله می‌کردو امروز آمریکا خوب می‌داند اگر گلوله‌ای به طرف ایران شلیک کند اسرائیل با خاک یکسان می‌شود.
سید تقی کبیری در ادامه به قدرت نظامی ایران اشاره کرد و گفت: از نظر قدرت نظامی الان به جایی رسیده ایم که در صورت وقوع جنگ با تمام قدرت با موشک‌های نقطه زن، تمام منافع آمریکارا در منطقه موردهدف قرار می‌دهیم و به همین خاطر است که امروز وزیر امورخارجه آمریکا می‌گوید ما آماده ایم بدون پیش شرط (۱۲ شرط قبلی) با ایران مذاکره کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان دربخشی از سخنان خود به پیشرفت‌های همه جانبه استان اشاره کردواظهارداشت: پیشرفت‌های بدست آمده در استان آذربایجان غربی، حاصل مدیریت قوی، اتحاد و همدلی مسئولین صدیق استان می‌باشد.

وی در مورد منطقه آزاد خوی نیز گفت:منطقه آزاد خوی در زمان سفر ریاست جمهور به خوی به دست ایشان امضاء شده ودر هئیت دولت به تصویب رسیده وبه مجلس ارسال شده است.

کبیری در بخشی از سخنان خود به پروژه‌های در حال اجرای شهرستان خوی اشاره کردو گفت:با توجه به مشکلات اقتصادی به همت مردم وبا اتحاد مسئولان بیش از ۹۰ درصداز پروژه‌های شهرستان خوی در بخش‌های مختلف در حال اجرا می‌باشد.
وی ادامه داد:تاپایان سال۹۸ پروژه‌های زیادی در بخش‌های درمان، جاده سازی و عمرانی به بهره برداری می‌رسند.

محمدعابدی فرماندار خوی نیز در این جلسه بااشاره به اینکه هدف اصلی دشمن با تبلیغات رسانه‌ای خود، ناامیدی مردم از نظام ودولت بود، گفت:مردم آگاه و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی پرشور و باشکوه خود در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن ماه سال ۹۷ودرصحنه‌های دیگر از جمله در دیدار مردم شهرستان خوی با ریاست جمهوری مشت محکمی بر یاوه گویی‌های استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار کوبیدند.

فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان خوی در بخشی از سخنان خود به، از بین بردن منابع طبیعی ودرختان توسط بعضی از افرادسودجو در سال‌های اخیر اشاره کردو گفت:متاسفانه در سال‌های گذشته توجه زیادی به منابع طبیعی نشده و افرادسودجوبه منابع طبیعی آسیب زدند.
 
وی حفظ و صیانت ازمحیط زیست و منابع طبیعی را ضرروی دانست وگفت: این منابع طبیعی جز نیاز‌های اساسی انسان‌ها می‌باشد.

عابدی همچنین در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان خوی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی آماده است، اظهار داشت:در سالجاری برای توسعه بزرگترین کارخانه‌های خوی (کارخانه نساجی وسیلیس) توسط سرمایه گذاران، سرمایه گذاری می‌شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه، در دو سال گذشته سرمایه گذاری‌های خوبی برای توسعه اقتصادی دراین شهرستان انجام شده، گفت: شهرستان خوی، برای جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بخش‌های خصوصی آماده است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه شورای اداری خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.