زنگ عملیات احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه بامدژ به صدا درآمد

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از آغاز عملیات احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه بامدژ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی، احداث و تعمیر منازل مددجویان خوزستان در منطقه بامدژ اهواز در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در شهر ال‌هایی با اولویت ساخت ۸۸ واحد مسکونی در منطقه بامدژ آغاز شد.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران به عنوان یکی از مجموعه‌های معین با اولویت ساخت منزل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرتیپ شاهوارپور اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح همبستگی ملی در روستای حموله در منطقه بامدژ اهواز امروز آغاز شد و به همت گروه‌های جهادی احداث این منازل در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در ادامه افزود: گروه‌های جهادی از ابتدای ورود سیلاب به این منطقه با تمام ظرفیت به صورت شبانه روزی پای کار بودند و در بحث بازسازی و احداث این منازل نیز برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با انگیزه بالا در صحنه حضور دارند.

وی تصریح کرد: اگرچه توافقات برای احداث و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی انجام شده، اما اکنون در گام نخست، احداث ۸۸ واحد مسکونی در بامدژ در دستور کار قرار دارد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور اذعان داشت: یکی از اولویت‌های ما ساخت منازل با کیفیت و مقاوم با حداقل هزینه است که بی شک با مدیریت جهادی این امر محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: رضایت مددجویان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امید است ظرف مدت زمان مشخص بتوانیم این منازل را تحویل مددجویان دهیم.
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: ۸۸ واحد از ۵۰۰ واحد توافق شده در اولویت قرار گرفته و احداث باقی منازل نیز رفته رفت. آغاز می‌شود.

غلامحسین صدیق راد، مدیر کل بهزیستی استان خوزستان افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با تایید بنیاد مسکن و یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و همچنین یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف بنیاد مسکن پرداخت و برای تعمیرات نیز ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت و بنیاد مسکن و یکصد میلیون ریال وام کم بهره توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات احداث منازل در مناطق سیل زده

برچسب ها: سپاه پاسداران ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.