سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی:

آمادگی پذیرائی از گردشگران و زائران تابستانی را داریم

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی : ۱۶۲۲ واحد اقامتی دارای مجوز در استان برای پذیرایی از موج اول زائران و گردشگران تابستانی وجود دارد.

آمادگی پذیرائی از گردشگران و زائران تابستانی را داریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در محل میراث فرهنگی خراسان رضوی اظهار کرد گفت: در حال حاضر ۱۶۲۲ واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان‌پذیر، واحد‌های خانه مسافر دارای مجوز وجود دارد که آمادگی لازم برای پذیرایی از موج اول زائران و گردشگران تابستانی را دارند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸  واحد‌های اقامتی با نرخ سال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز و شروع اردیبهشت, متوسط اشغال واحد‌ها در مشهد تقریباً کم‌تر از ۵۰ درصد است و این درصد در ایام تابستان به صورت متوسط به بین ۷۰ تا ۸۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: برای تابستان بخش‌نامه‌هایی از ستاد مرکزی خدمات سفر در تهران داشتیم که بر اساس آن بحث تشکیل نظارت را در دستور کار داریم و تمام دستگاه‌های نظارتی که متولی هستند و یا به بحث گردشگری ارتباط دارند در قالب ستاد خدمات سفر با ریاست استاندار و دبیری رئیس میراث فرهنگی و گردشگری استان فعالیت خواهند داشت.

بیدخوری افزود: نرخ‌های مصوب واحد‌های اقامتی در تمام واحد‌های اقامتی مجاز که دارای پروانه بهره‌ برداری معتبر هستند، نصب شده است و  زائرین و گردشگران باید قبل از ورود به هر واحد اقامتی برای اطمینان از مجاز بودن آن واحد اقامتی حتماً پروانه بهره‌ برداری و نرخ نامه را که با امضای مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی صادر شده است را مشاهده کنند.
 
اتهای پیام//م.پ
 

۱۶۲۲واحد اقامتی دارای مجوز در خراسان رضوی وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.