کاربران به مناسبت دهمین سالگرد آغاز فتنه ۸۸ نوشتند:

#روایت_فتنه/ فتنه ۸۸ و خسارات‌های آن فراموش شدنی نیست

کاربران فضای مجازی همزمان با فرارسیدن دهمین سالگرد آغاز فتنه ۸۸ با هشتگ #روایت_فتنه خرابکاری‌های اغتشاشگران بازخوانی کردند.

#روایت فتنهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سالگرد آغاز فتنه‌ ۸۸ کاربران فضای مجازی با هشتگ #روایت_فتنه اقدام  به بازخوانی خاطرات خود از حوادث تاریخی این برهه زدند. در سال ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم دادند تا این کشور را صحنه درگیری و آشوب داخلی کنند.

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در شرایطی که هنوز صندوق‌های رأی باز و شمارش نشده بود، یکی از نامزدهای انتخابات به سخنرانی پرداختند و خود را پیروز قطعی انتخابات اعلام كردند. پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج نهایی، معترضان در ۲۵ خرداد ۸۸ در خیابان و میدان آزادی تجمع کردند و در بین معترضان، برخی از اوباش و آشو‌بگران به یکی از حوزه‌های بسیج حمله و سعی کردند این پایگاه را تصرف کنند.

۲۶ خرداد ۱۳۸۸، نمایندگان چهار نامزد انتخابات به همراه مسئولان وزارت کشور و شورای نگهبان با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دیدار کردند. در این جلسه تمامی نمایندگان بدون هیچ‌گونه محدودیتی نظرات خود را بیان کردند و رهبر انقلاب نیز به برخی شبهات پاسخ دادند.

با این حال فتنه‌گران به فعالیت خرابکارانه خود ادامه دادند و در نهایت در روز عاشورا به زیر پا گذاشتن حرمت اباعبداللّه الحسین(ع) اقدامات خرابکارانه خود را به اوج رساندند. فتنه‌گران در عاشورای ۸۸ برنامه‌های متعددی را تدارک دادند و در محدوده مرکزی شهر و خیابان‌های آزادی و انقلاب دست به آشوب زدند و بسیاری از اماکن عمومی را تخریب کردند.

در ادامه نمونه‌هایی از روایت‌های منتشرشده توسط کاربران فضای مجازی با هشتگ #روایت_فتنه را می‌بینید:

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

#روایت فتنه

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، فتنه 88 ، روایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
فقط حق فتنه گران اعدامه وطرفداران مغرضشون حبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
سفارت انگلیسو ببندین
Iran (Islamic Republic of)
۹۹
۱۸:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر فتنه گران ۸۸