مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام:

مرکز پزشکی قانونی شهرستان چرداول افتتاح شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از راه اندازی مرکز پزشکی قانونی در چرداول خبر داد.

مرکز پزشکی قانونی شهرستان چرداول افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛در مراسمی مرکز پزشکی قانونی در چرداول راه اندازی و دکتر روح الله خدری پور به عنوان رییس اداره پزشکی قانونی این شهرستان معرفی شد.

 مهدی علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت:پزشکی قانونی بازوی توانمند دستگاه قضائی است و اظهارنظر‌هایی که کارشناسان پزشکی قانونی در موارد ارجاعی ارائه می‌دهند می‌تواند مشکل گشای بسیاری از پرونده‌های دستگاه قضائی باشد.

 مهاجر هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات قضائی عنوان کرد وادامه داد: این مکان به صورت استیجاری در شهر سرابله و در شورای حل اختلاف مستقر است.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این مرکز مشکلات مردم شهرستان چرداول از نظر دریافت خدمات پزشکی قانونی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام از راه اندازی مرکز پزشکی قانونی شهرستان دره شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف ما راه اندازی این مرکز در همه شهرستان‌های تابعه استان است.

علیزاده مهاجر افزود: با توجه به اینکه تعداد مراجعین جهت معاینه (تصادف، نزاع، استخدام و …) به واحد‌های معاینات استان در سال گذشته به تعداد ۱۷ هزار و ۲۵ نفر بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشت این امر باعث نارضایتی ارباب رجوع از نظر زمان رسیدگی به پرونده‌ها شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در نیمه اول سالجاری شهرستان‌های تابعه استان مراکز پزشکی قانونی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/با

رییس اداره پزشکی قانونی چرداول معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.