رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان:

دانشگاه آزاد به دنبال حل مشکلات جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: سرانه‌ی فضای آموزشی در دانشگاه آزاد استان برای هر دانشجو بیش از ۱۲ سانتی متر است که این رقم از میانگین کشوری بالاتر است.

دانشگاه آزاد به دنبال حل مشکلات جامعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد به دنبال حل مشکلات و معضلات جامعه است و تمام امکانات به صورت هدفمند در این خصوص به کار گرفته شده است.

وی افزود: سرانه‌ی فضای آموزشی در دانشگاه آزاد استان برای هر دانشجو بیش از ۱۲ سانتیمتر است که این رقم از میانگین کشوری بالاتر است.

خالصی دوست با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب تصریح کرد: رهبری در این بیانیه شتاب علمی را از دانشگاه‌ها توقع داشتند که دانشگاه آزاد این موضوع را در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت: ۵۵ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند و تاکنون حدود ۱۳۰ هزار نفر از دانشگاه آزاد استان فارغ التحصیل شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در خصوص برنامه‌های آینده این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد در حال حاضر در فاز حل مشکلات جامعه است و در سطح کلان و استانی مشکلات جامعه دسته بندی شدند و به طور متمرکز موضوعاتی انتخاب شده و افرادی در این خصوص ساماندهی شده تا در آینده با کمک دانشجویان ارشد و دکتری و اساتید مشکلات جامعه حل و فصل شود.

انتهای پیام / گ 

نشست خبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار