تشکیل ۶ کارگروه برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت

مسوول شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور از تشکیل ۶ کارگروه و یک هیات اندیشه‌ورز برای برگزاری مراسم باشکوه برنامه‌های دهه کرامت خبرداد.

تشکیل ۶ کارگروه برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور گفت: در این دهه سعی می‌شود که از الگوی اهل بیت(ع) همان الگوی اعتدال، جامعه و خانواده و الگوی تکریم استفاده شود.

وی با اشاره به تشکیل ۶ کارگروه در کشور و یک هیات اندیشه ورز، افزود: این کارگروه برای ساماندهی بزگداشت فعالیت می کند و کار شورا عملیاتی نیست بلکه بیشتر جنبه انسجام و هماهنگی را دارد.

حجت‌الاسلام ارزانی تصریح کرد: شعار امسال دهه کرامت خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت علیهم السلام نام گذاری شده است.

مسوول شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با اشاره به جایگاه ویژه دهه کرامت، اظهار داشت: حرم حضرت شاهچراغ به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران از سوی مقام معظم رهبری نام گرفت که این نامگذاری اتحاد و وحدت ویژه‌ای را بین حرم‌های مطهر امام رضا (ع) در مشهد، حضرت معصومه (س) در قم و حضرت احمدبن موسی (ع) در شیراز ایجاد کرد.
 
وی با بیان اینکه نام شیراز، نام شاعران بزرگی از جمله حافظ و سعدی را در ذهن تداعی می کند، افزود: در روز ششم ذیعقده روز بزرگداشت احمدابن موسی (ع) با نخبگان و فرهنگوران فارسی، شعرا و ادبا به گفتگو پرداخته می شود.
 
حجت‌الاسلام ارزانی با اشاره به شخصیت حضرت احمد ابن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)، تاکید کرد: این بزرگوار اهل تقوا، پرهیزگاری، اهل سخاوت و بخشندگی بودند و به همین مناسبت این دهه را با این نام خاص نامگذاری شده و تلاش ستاد بزرگداشت کرامت کشور برای هماهنگی بهتر است.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار