مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه؛

بیش از ۱۲۷ هزار نفر بیکار در استان داریم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت آمارها حاکی از این است که در حال حاضر بیش از ۱۲۷ هزار نفر بیکار در استان داریم.

بیش از ۱۲۷ هزار نفر بیکار در استان داریمبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت آمارها حاکی از این است که در حال حاضر بیش از ۱۲۷ هزار نفر بیکار در استان داریم که باید برای حل مشکل اشتغال آنها کار شود حوزه صنعت تنها ۲۳ درصد اشتغال موجود استان را دربر می گیرد و این بخش به تنهایی نمی‌تواند در زمینه حل معضل اشتغال کارگشا باشد. 

 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به سهم ۵۳ درصدی حوزه خدمات در اشتغال استان کرمانشاه بیان کرد: مطالعات حاکی از این است که حوزه خدمات برای این استان می‌تواند حوزه پر شغلی باشد.
 
 
محمدی در ادامه از حوزه فناوری اطلاعات به عنوان یک حوزه پر اشتغال اولویت دار در استان یاد کرد و افزود: این حوزه با توجه به رشد روزافزون ابزارهای ارتباط جمعی می تواند به شدت اشتغال زا باشد.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت سمت و سو دادن دانش آموزان به تحصیل در رشته های مهارتی در هنرستانها افزود: باید دانش آموزان و خانواده هایشان را در مورد آینده شغلی مشاغل مهارتی اقناع کنیم.
 
انتهای  پیام/ز

 

ضرورت سمت و سو دادن دانش آموزان به تحصیل در رشته های مهارتی

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار