شبکه تلویزیونی آفاق: یک گروه مسلح عامل حمله به ۲ نفتکش بوده است

اظهارات عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی، نشان از سرنخ‌هایی دارد که این رژیم عامل حمله به ۲ نفتکش بوده و اقدام به توطئه برای ضربه زدن به امنیت منطقه کرده است.

شبکه تلویزیونی آفاق: یک گروه مسلح عامل حمله به ۲ نفتکش بوده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی آفاق در گزارشی به قلم شادیه عزیز بن یوسف، مقاله نویس خود نوشت: در پی اظهارات طلب ابوعرار عضو سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در مورد دست داشتن اسرائیل در حمله به نفتکش‌ها در بندر فجیره، اطلاعات جدیدی درز کرده است مبنی بر اینکه اسرائیل چگونه با کمک کشور‌هایی دیگر در خلیج (فارس) توطئه‌ای جنون آمیز را برای ضربه زدن به امنیت منطقه و خلیج (فارس) طرح ریزی کرده است.

مقاله نویس شبکه تلویزیون آفاق به نقل از یک منبع آگاه افزود در یکی از کشور‌های برادر که خواست نامش فاش نشود، اخیرا نشست‌هایی مشورتی بین مسئولانی از رژیم صهیونیستی و امارات برگزار و در خصوص تشکیل یک گروه مسلح جدید توافق شده است که این گروه، افکار افراطی به ظاهر اسلام گرایانه را داراست و ماموریت‌های خرابکارانه در اقیانوس آرام، دریای عمان و بخش‌هایی از جنوب آسیا به آن محول می‌شود.

هسته‌های این گروه جدید را، اعضای سابق سازمان القاعده در یمن موسوم به «پایگاه جهاد در جزیره العرب» و اعضای داعش که توانستند از جهنم عراق و سوریه فرار کنند، تشکیل می‌دهند. این گروه جدید می‌تواند حملاتی را در دریای عمان و اقیانوس هند انجام دهد، اما فرماندهی این گروه در صحرای حضرموت یمن مستقر است و زیر نظر مستقیم موساد و سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های دیگری در منطقه فعالیت می‌کند.

شادیه عزیز بن یوسف اعلام کرد بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، این گروه هشت ماه پیش تشکیل شد و اعضای آن در پایگاه‌های نظامی اسرائیل در اریتره و پایگاه‌های دیگر عربی و اسرائیلی در سراسر جهان آموزش دیدند.

این گروه مسلح، توانایی انجام حملات در خشکی و دریا را دارد و اعضای آموزش دیده آن به ۱۷۵ نفر رسیده است که ۸۰ نفر آن‌ها برای القاعده در حضرموت و البیضاء یمن جنگیده بودند.

به گفته این منبع، طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی امارات شخصا در نشست‌هایی که با موساد برگزار شده بود حضور داشت. نام سران این گروه در مقاله‌های بعدی و پس از تکمیل اطلاعات و تحقیقات فاش خواهد شد.

تحلیلگر شبکه تلویزیونی آفاق در پایان افزود بار دیگر باید تاکید کنم که تلاش‌های زیادی از طرف اسرائیل و برخی کشور‌های خلیج (فارس) برای ایجاد فتنه و به آتش کشیدن منطقه و وارد کردن آن به جنگی بیهوده در جریان است و متاسفانه برخی از کشور‌ها بدون تفکر درباره اینکه چه بلایی بر سر منطقه خواهد آمد در این چارچوب بازی می‌کنند.

چند روز پیش، دو نفتکش در دریای عمان مورد هدف قرار گرفت که بر اساس گزارش ها، این گروه شبه نظامی، نفتکش‌ها را هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار