دونالد ترامپ: حرف زدن از استیضاح مسخره است

ترامپ در توئیتی مدعی شد که یک نظر سنجی جدید نشان می‌دهد ۷۰ درصد مردم می‌گویند استیضاح نکنید. بنابراین، حتی صحبت در این زمینه هم مسخره است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: «چه موقع رسانه‌های منتشر کننده اخبار جعلی از دموکرات‌ها خواهند پرسید که آیا بکارگیری کریستوفر استیل، عامل خارجی که هیلاری چروکیده و کمیته ملی دموکرات‌ها به وی پول پرداخت کردند تا اطلاعات مخربی پیدا کند و پرونده نادرستی علیه نامزد ریاست جمهوری از جناح مخالف بنویسد، کار درستی بود؟»

ترامپ افزود: «اگر جمهوریخواهان این کار را علیه دموکرات‌ها کرده بودند، با پیامد شدیدی روبرو می‌شدند. این رسوایی‌ای می‌شد که شبیه هیچ کدام از رسوایی‌های دیگر نبود.» 

ترامپ نوشت:‌ «یک نظر سنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد می‌گویند که استیضاح نکنید. بنابراین، حتی صحبت در این زمینه در زمانی که همه جرائم را طرف دیگر مرتکب شده است، مسخره است. آن‌ها نمی‌توانند در انتخابات عادلانه پیروز شوند.»

ترامپ همپنین در توئیت دیگری نوشت: «الکسندریا اُکاسیو-کورتز (نماینده دموکرات نیویورک) گفت: من فکر می‌کنم ما با خطر بسیار واقعی باخت در ریاست جمهوری در برابر دونالد ترامپ روبرو هستیم.»

ترامپ نوشت: «من (با این حرف او) موافقم و این تنها دلیلی است که آن‌ها با کارت استیضاح که نمی‌توانند به صورت قانونی از آن استفاده کنند، بازی می‌کنند.»

دونالد ترامپ: حرف زدن از استیضاح مسخره است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار