درخشش دوومیدانی کاران نابینای همدان در رقابت‌های قهرمانی کشور

دوومیدانی کاران نابینای همدانی در رقابت‌های دوومیدانی کشور به مقام قهرمانی رسیدند.

درخشش دوومیدانی کاران نابینای همدان در رقابت‌های قهرمانی کشور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سمیه سهیلی، رئیس هیئت نابینایان با اشاره به درخشش دومیدانی کاران همدانی در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: بیستمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور مردان طی دو روز با حضور نماینده کمیته ملی پاراالمپیک و شرکت ۱۲۰ ورزشکار برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم همدان با درخشش دو و میدانی کاران خود به جایگاه نخست رسید و قهرمان شد و تیم‌های تهران و فارس در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در بخش بانوان نیز تیم همدان به مقام قهرمانی رسید.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به نتایج انفرادی بانوان همدانی در این رقابت‌ها گفت: در بخش بانوان پرستو حضرتی در ۴۰۰ متر، معصومه محبی منش در ۲۰۰ متر و مهوش نیک‌رویی در ۱۰۰ متر همگی به مدال دست یافتند.

سهیلی خاطرنشان کرد: همچنین آرزو محبی منش در ۱۰۰ متر مدال طلا و مهوش نیک‌رویی در ۲۰۰ متر مدال نقره بر گردن آویختند.

وی با اشاره به نتایج انفرادی آقایان گفت: در این بخش حمید اسلامی در ۱۵۰۰ متر و ۵۰۰۰ متر دو مدال طلا گرفت و مهرداد مرادی در ۱۰۰ متر، محمدرضا محمد زاده در ۱۰۰ متر و وحید علی نجیمی در ۴۰۰ مدال نیز به مدال طلا رسیدند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان افزود: همچنین مهرداد مرادی در ۴۰۰ متر و وحید علی نجیمی در ۱۰۰ متر مدال نقره را از آن خود کردند و تیم آقایان همدان در این رقابت‌ها به مربیگری مهدی موسوی به عنوان قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/ا

درخشش دوومیدانی کاران نابینای همدان در رقابت‌های قهرمانی کشور

برچسب ها: دومیدانی ، نابینایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.