افزایش ساعت کاری اداره کل امور مالیاتی استان ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از افزایش ساعات کاری این اداره کل در روز‌های پایانی خرداد ماه جهت پاسخگویی و راهنمایی در خصوص ثبت اظهارنامه‌های مالیاتی خبر داد.

افزایش ساعت کاری اداره کل امور مالیاتی استان ایلام

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عزیزاله عباسپور مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مودیان محترم در انجام تکالیف قانونی، به ویژه ارائه راهنمایی و پاسخگویی لازم در رابطه با تعیین مالیات ساعات کاری این اداره کل همزمان با سراسر کشور افزایش می‌یابد.

وی اظهارکرد: بدین منظور کارکنان این اداره کل از روز دوشنبه بیست و هفتم تا پنج شنبه سی ام خرداد ماه تا ساعت ۱۹، روز جمعه سی و یکم خرداد ماه تا ساعت ۱۴ و شنبه یکم تیرماه تا ساعت ۲۰، آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به مودیان محترم خواهند بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام بیان کرد: مودیان محترم مالیاتی بایستی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۷ خود را از طریق سامانه www.tax.gov.ir در مهلت مقرر قانونی ارائه و مالیات متعلقه را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: از همشهریان محترم خواستاریم هر چه سریع تر نسبت به ارائه اظهار نامه مالیاتی خود اقدام نمایند و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند. 

انتهای پیام/ ن

افزایش فعالیت های اداره کل امور مالیاتی استان ایلام در روزهای پایانی خرداد ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.