تکواندو کار همدانی در اردوی تیم ملی

نفرات برتر مسابقه انتخابی تیم ملی تکواندو آقایان ناشنوایان معرفی شدند.

تکواندو کار همدانی در اردوی تیم ملی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا عزیزی، رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت:محمود اکبری تکواندو کار ناشنوای همدانی در بخش پومسه در لیست انتخابی تیم ملی قرارگرفت.

 وی افزود: مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو آقایان ناشنوایان در دو بخش کیوروگی و پومسه به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان در هنگ کنگ در سالن آزادی تهران برگزار شد.

رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان:گفت در بخش کیوروگی ۲۱ نفراز ۸ استان با هم به رقابت پرداختند و در پایان ۸ نفر برای حضور در اولین اردوی آماده سازی که از اول تیر در تهران آغاز خواهد شد، معرفی شدند.

عزیزی گفت:در پایان این مسابقات در وزن اول، علیرضا شریفی منش  و امیرسالار امیری فرد، در وزن دوم وحید زینلی و بهزاد امیری، دروزن سوم محمد زعفرانی  و میثم عابدی ودروزن چهارم، مسعود رزاقی  و سعید جواهری مقام‌های برتر را کسب کردند و به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی افزود: در بخش پومسه این مسابقات هم  حسین کرمی، شاهین ایسیوند، محمود اکبری، مرتضی رضاصفت و تیمور میرزایی مقام‌های برتر را کسب و ملی پوش شدند.

نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۰ الی ۲۱ آبان  در هنگ کنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

محمود اکبری تکواندو کار ناشنوای همدانی در لیست نفرات انتخابی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.