ایجاد مدارس کسب و کار (خلاقیت) در استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از ایجاد مدارس کسب و کار (خلاقیت) در استان خبر داد .

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از ایجاد مدارس کسب و کار (خلاقیت) در استان خبر داد و گفت : در این مدارس در کنار واحدهای درسی به دانش‌آموزان مهارت و حرفه‌های گوناگون را معرفی و آموزش می‌دهیم.

وی گفت : در مدارس خلاقیت مهارت‌هایی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود تا در پایان دوران تحصیل، حتی اگر دانش‌آموزی به دانشگاه راه نیافت، حداقل یک مهارت را آموخته باشد و بتواند با استفاده از آن برای جامعه خود مفید باشد.

وی مشارکت خانواده‌ها در امر آموزش را بسیار مهم دانست و افزود: اگر جامعه را در اختیار افراد کارآفرین قرار دهیم، آن جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد : همچنین آموزش درست و نشان دادن مسیر صحیح به دانش‌آموزان راه موفقیت آینده‌سازان ایران اسلامی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، در ادامه هدایت تحصیلی را هدایت سرنوشت دانش‌آموزان دانست و گفت: هدایت تحصیلی ابعاد مختلفی دارد و خانواده‌ها، مربیان، مدیران، جامعه، فرهنگ، رادیو و تلویزیون و فضای مجازی نقش بسزایی در آن دارند.

حاتمی افزود: اهمیت آموزش و پرورش و نیروی انسانی برای همگان روشن است و سرمایه انسانی کیفی، بحث بسیار مهمی در حوزه اقتصادی است.

وی ادامه داد: اگر کار مشاوران با مطالعه، آگاهی و شناخت درست همراه باشد، می‌توانند هدایت صحیحی انجام دهند و کار ارزشمندی بکنند.

وی تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های ما تورم است که فضای اقتصادی را با مشکلاتی مواجه کرده و آن را ملتهب کرده است و در یک سال اخیر توانستیم تورم را تا حد قابل قبولی در استان مهار کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه فضای کسب و کار استان شرایط خوبی نداشت، تصریح کرد: این روزها شاهد بهبود محسوس فضای کسب و کار هستیم که این موارد روی هم می‌توانند به کاهش نرخ بیکاری بیانجامند و رونق تولید را به ارمغان بیاورند.

 

 

انتهای پیام/د

معرفی و آموزش مهارت در کنار واحدهای درسی به دانش‌آموزان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار