پاسخ استانداری درباره تصاویر منتسب به تجمع اعتراضی کازرون

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فیلم‌ها و تصاویر انتشاریافته در شبکه‌های مجازی منتسب به تجمع اعتراضی مردم کازرون قدیمی و آرشیوی است.

پاسخ استانداری درباره تصاویر منتسب به تجمع اعتراضی کازرون

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: برخی شبکه‌های معاند، فراخوانی مبنی بر تجمع مردم کازرون در روز ۲۵ خرداد ۹۸ نشر دادند، اما از این فراخوان هیچ استقبالی نشد که این شبکه‌ها برای حفظ آبروی خود اقدام به انتشار تصاویر آرشیوی و قدیمی کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب باید بدانند که مردم با وجود مسائل و مشکلاتی که دارند هیچگاه به نظام و انقلاب پشت نمی‌کنند و فریب ترفند‌ها و حقه‌های نخ نما شده و کهنه رسانه‌ها و شبکه‌های معاند را نمی‌خورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی کازرون نیز که نسبت به این نقشه دشمنان آگاهی یافته بودند ضمن بی تفاوتی در قبال این فراخوان، اعتراض خود را از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی نسبت به اینگونه اقدامات کور اعلام کردند.
احمدی زاده اضافه کرد: همراهی مردم با نظام و انقلاب به گونه‌ای است که دشمنان را وادار کرده که از سر ناتوانی در همراه کردن مردم با نقشه‌ها و برنامه هایشان، به دروغ و شایعه سازی متوسل شوند.

گفتنی است، طی روز‌های اخیر تصاویر و فیلم‌هایی تحت عنوان تجمع اعتراضی مردم کازرون در شبکه‌های مجازی منتشر شد.
کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/چ

تصاویر منتسب به تجمع اعتراضی کازرون قدیمی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار